Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 22:16

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Mijn zopo is overleden, en wil de overstap maken naar een toestel van vorig jaar, gezien mijn budget.

Als ik de recensies zo bekijk doen ze niet veel voor elkaar onder. Het enige wat voor mij lastig te beoordelen is, is de toekomstbestendigheid.

Samsung staat er wel bekend om bij te blijven met Android updates. Dit was in het verleden met LG de grote vraag, ik heb ooit een Optimus 2x gehad die nooit een officiele update naar android 4.0 kreeg, terwijl de concurrentie dit al 1,5 jaar had draaien.

Hoe staat het nu met de ondersteuning van LG, is dit in de loop der jaren beter geworden?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:26
Samsung laat het ook vrij snel gaan hoor, die update alleen de nieuwste flagships.
Je kunt je beter richten op de custom rom community als CM etc., en kijken wat de support daar van is.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:44
Ik denk dat LG het met de huidige (high end) toestellen juist beter/sneller doet dan samsung..

van de G2 wiki:
An update to Android 4.4.2 "KitKat" was released in South Korea in November 2013

en de S4:
In November 2013, Samsung began rolling out an update to Android 4.3 for the S4
In February 2014, Samsung began rolling out an update to Android 4.4 "KitKat" for the S4

maar houd er rekening mee dat voor beide toestellen grote updates niet vanzelf sprekend meer zijn na ruim 1 jaar. Maar ik zet mijn geld in op de LG

Strava

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:57

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:25
Gewoon voor de g2 gaan,plus lg plant grote update voor de g2 over paar maanden.En momenteel 50 euro cashback.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11 10:09

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Ik denk dat als je updates wil, je beter af bent met een custom rom - ik lees op internet ook allemal jubelverhalen dat een LG Optimus G Pro 'binnenkort' een update krijgt, maar ik geloof er niet in. Kijk eens hier http://www.lg.com/nl/ondersteuning/ondersteuning-bericht hoe veel aankondigingen van updates er eigenlijk zijn (6 in 2014) en zet dat af tegen het aantal modellen dat ze hebben.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Pagina: 1