Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dome beveiligingscamera met anderoid/ios app

Pagina: 1
Acties:

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:28
Hallo,

Ik ben opzoek naar het volgende:

Een beveiligingscamera die ik in een werkplaats kan ophangen met een 360 graden view. De camera hoeft zelf niet direct al 360 graden zicht hebben, maar moet wel kunnen ronddraaien. De camera moet bestuurd kunnen worden vanuit een IOS of Android device.

Het mag een normale indoor "Dome" camera zijn.

Ik heb al zitten kijken bij merken als Grandstream, mobotix en sony echter is het vrij lastig om te zien of er ook een app beschikbaar is waarmee de camera is te draaien.

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:51

allure

Titaan fase 2/3

Ik weet dat Axis deze wel in het assortiment heeft, ze zijn echter "niet compleet gratis"...

• NL_Scratch
het mag zeker een semi professionele camera zijn, ik schrik niet van 3-400 euro.

• Annuk
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:11
Waarom kijk je niet eens bij Foscam camera's?
Recent voor een kennis 1 aangeschaft en geïnstalleerd.
Stelt niets voor en goede app ondersteuning in ieder geval voor Android maar ga ervan uit dat het niet anders is bij IOS.
Prijzen zijn natuurlijk variabel naar gelang het model, maar kan je niet zeggen of ze evt ook types hebben met POE-ondersteuning (als je dat wenst)

Vake beej te bange! Maar soms beej oek te dapper! ;)
Zonder de agrariër ook geen eten voor de vegetariër!

• NL_Scratch
POE ondersteuning is wel wenselijk, dan kan ik hem voeden vanaf de POE switch in de patch-kast. D-Link heeft ook wel leuke camera's echter heb ik het idee dat deze niet via een app zijn te draaien.

[ Voor 34% gewijzigd door NL_Scratch op 29-09-2014 15:42 ]

• Annuk
NL_Scratch schreef op maandag 29 september 2014 @ 13:37:
POE ondersteuning is wel wenselijk, dan kan ik hem voeden vanaf de POE switch in de patch-kast. D-Link heeft ook wel leuke camera's echter heb ik het idee dat deze niet via een app zijn te draaien.
als ik kijk in de PW heb ik zo enkele treffers van Foscam:dit zijn er enkele met PoE en er zullen er vast nog meer zijn, die laatste kwam ik alleen tegen op een andere website en staat (nog) niet in de PW

• thomasv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-11 11:12
@Annuk de laatste camera waar je naar linkt heeft volgens specs geen gemotoriseerde draai ( dus 1 keer instellen en laten staan zegmaar).

• NL_Scratch
Dat lijken opzich wel leuke camera's echter heb ik zo mijn twijfels bij de kwaliteit. Het liefste heb ik een "dome PTZ" camera, ook zag ik deze voorbij komen:

http://www.dlink.com/nl/n...an-tilt-zoom-cloud-camera

D-link is opzich een redelijk merk en ook de d-link app ken ik al. De kunt de camera makkelijk toevoegen en vervolgens kun je via de app of afstandsbediening de camera draaien.

• Annuk
@stverschoof dat van die laatste camera had ik niet gezien/op gelet, ik meende dat dit ook een PTZ camera was.

Ik wil verder niets opdringen hoor NL_Scratch ben verder ook geen fanboy o.i.d. maar bij mijn weten is ook foscam zeker een gevestigd merk wat betrefd IP-camera's.

Moet ook erbij zeggen mijn enige ervaring met IP-camera's is wel alleen met foscam maar het werkt simpel en is snel online. Verder geen ervaringen met andere merken e.d. en de keuze is natuurlijk aan jezelf.
Ik kan e.v.t. wel ff enkele screenshots plaatsen In-App van de foscam app (op Android).

Pagina: 1