Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-11 12:53
beste medetweakers

ik heb hier een samsung galaxy xcover 2 voor me liggen en als die man gebeld word en niet opneemt of wel dan komt hiet NIET in de logbestanden te staan. dus hij kan niet zien wie gebeld heeft etc. ik heb eens gekeken in de handleiding en gegoogled maar ik ben radeloos. ik hoop dat iemand mij kan helpen.

android: 4.1.2

ik heb btw voor de rest geen fouten of zo gevonden. ik heb instellingen ook eens nagepluist maar ik kom er niet uit :'(

• silverchaoz
niemand?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
niet binnen 2 uur kicken....

probeer eens de "data" te wissen van de dialer app
zie je ook geen notificatie van een gemiste oproep?

Strava

• silverchaoz
nee niets :'(

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
hoe ziet het tabje van de logs eruit dan?

Aangezien het aantal mensen die dit topic zullen zien EN exact hetzelfde toestel hebben waarschijnlijk kliein is. is helpen met deze info lastig.

kan je een paar screenshots posten van de dialer app en met name van de 2e tab:
Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/vv/reviewsimg/samsung-galaxy-s-ii-plus-i9105p/review/sshots/gsmarena_038.jpg

Strava

• silverchaoz
ik heb factory reset maar gedaan. vanmorgen kwam mijn collega weer aan en nu liep het hele telefoon gedeelte vast als die het aan drukte en hij was er zat van, aangezien het een bedrijfstelefoon is en niets persoonlijks opstaat mocht het in de factory reset en nu is alles opgelost

slotje mag erop, nog bedankt voor de help ;)
Pagina: 1