Toets ` lijkt vast te hangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-10 13:23

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

Topicstarter
Mede tweakers,

Ik heb een windows XP machine die constant het teken ` invoert.
Ik heb er al een ander toetsenbord aangehangen, maar dat was niet de oplossing. Dus het lijkt softwarematig.
Ik kan er helemaal niks over vinden op het internet.
Zodra ik ook maar iets open waar ik tekst kan schrijven dan doet hij ````````````````````````````````````` tot in den eeuwige lengte.
:?

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
- Plug alle USB apparaten uit en kijk of je nog steeds het probleem hebt. Plug ook eens je toetsenbord uit als de cursor in een tekstveld staat.

- Kijk eens in device manager (apparaat beheer) of er andere "toetsenborden" zijn, zoja, een voor een via rechts-klik uitschakelen en controleren of het probleem er nog is.

Als het inderdaad een software kwestie is, dan denk ik aan een een of ander toetsenbord utility die raar doet, of malware....
- Ik weet niet hoe schoon de pc is, maar ik zou eerst overbodige troep verwijderen en rebooten.
- In tastkmanager kun je taken killen die mogelijk verdacht zijn, misschien kun je zo de verantwoordelijke identificeren. (taken starten vanzelf weer bij reboot)
- Als je Piriform ccleaner installeert, dan kun je via tools->startup het automatisch starten van bepaalde taken uit zetten. Dit kun je ook weer ongedaan maken via ccleaner.

[ Voor 3% gewijzigd door Ploink op 29-09-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Topicstarter
Kromme heeft net de receptioniste flink uitgescholden...Ze hadden het oude toetsenbord ook aangesloten van de telefooncentrale en vervolgens achter een kast geflikkerd. Gevolg...deze toets bleef hangen. "zucht".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:37

The Executer

Lekker belangrijk!

Bekend probleem, vanmorgen gebruiker aan de lijn dat het wachtwoord al ingevuld werd. Even meegekeken, bleek hij 3 toetsenborden te hebben: laptop, toetsenbord op USB op docking en wireless keyboard. Hij bleek het toetsenbord welke op de dockingstation zat onder het scherm geschoven te hebben waar een kabeltje op een toets drukte... |:(

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme

kromme

Topicstarter
En kwaad op mij zijn dat ik er zolang voor nodig had, ze kon niet werken. pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:52

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Typische vorm van PEBCAK :)

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1