Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerloras
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-06 22:46
Recent ben ik niet zo slim geweest en heb ik mijn telefoon op de auto laten liggen. je kunt na gaan wat er met het toestel is gebeurt nadat die met 100km/h op de grond kwam. Wonder boven wonder doet die het nog alleen het scherm is wel helemaal kapot en het toestel is niet meer te gebruiken.

Jammer van het toestel maar het is niet anders, ik wil echter wel heel graag me data er vanaf halen. voordat ik bij me data kan komen moet ik hem van schermvergrendeling afhalen, maar dat gaat nogal moeilijk.

Vandaar de vraag: is het mogelijk om in te breken op mijn telefoon of via bepaalde tools bij mijn gegevens te komen om deze er vanaf te halen en veilig te stellen?

bij voorbaat veel dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Wat is er stuk van het scherm? Kan je nog iets zien en is alleen de digitizer stuk, of kan je ook niks meer zien?

Als je digitizer stuk is, kan je met een USB OTG kabeltje een muis/toestenbord aansluiten en zo je telefoon bedienen.

Als je scherm stuk is, kan je met een MHL kabel de telefoon op een monitor of TV aansluiten. Ik denk dat je dan ook nog een OTG kan aansluiten, maar ik kan dat helaas nu niet testen gezien ik mijn One X heb uitgeleend en mijn huidige telefoon geen MHL ondersteunt (Oneplus).

Foto's etc kan je natuurlijk via een USB kabeltje met je PC van je telefoon halen.

[ Voor 7% gewijzigd door noes op 29-09-2014 11:06 ]

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15:52
noes schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:06:

Foto's etc kan je natuurlijk via een USB kabeltje met je PC van je telefoon halen.
ik had ook een htc one x en ik moest persee het scherm unlocken voordat ik bij mn bestanden kon :)