Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Sorry dat ik niet eerder antwoorde Lekker Ventje, ondanks dat ik je opmerking gisterochtend al las.
Ik ben me ervan bewust dat het officieel geen boete mag heten, maar een beter alternatief ken ik ook niet. Bovendien lijkt het sprekend op een boete. Dank voor de opmerkzaamheid, in het vervolg zal ik - in elk geval in de tekst - die nuance beter naar voren brengen. Ik heb voor nu het artikel van gisteren daar ook op aangepast
Ik ben me ervan bewust dat het officieel geen boete mag heten, maar een beter alternatief ken ik ook niet. Bovendien lijkt het sprekend op een boete. Dank voor de opmerkzaamheid, in het vervolg zal ik - in elk geval in de tekst - die nuance beter naar voren brengen. Ik heb voor nu het artikel van gisteren daar ook op aangepast
Misschien 'naheffing'? Al is het schijnbaar wel 'extra' belasting, boven op dat wat ze niet betaald hebben. Lastig..
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Strikt genomen is boete een straf voor een overtreding, dit is simpelweg belasting die ze hadden moeten betalen. Je hebt gelijk, lastig te definieren.Misschien 'naheffing'? Al is het schijnbaar wel 'extra' belasting, boven op dat wat ze niet betaald hebben. Lastig..