Compilatie van bloopers bij de videoreviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10:56
Tweakers redactie,

Allereerst wil ik jullie graag loven voor de schitterende reviews die jullie schrijven/presenteren. Ik bezoek deze site dagelijks (soms uurlijks) en ben een fan van de videoreviews. De presentaties zijn altijd goed uitgewerkt en de producten worden mooi objectief beoordeeld.

Maar onder het motto van "niemand is perfect", vraag ik mij soms af of jullie wel eens bloopers hebben bij jullie opnames. Zoja, dan vermoed ik dat jullie deze ook wel bewaren. In dat geval lijkt mij een compilatie van de leukste "ongelukjes" wel eens interessant? (indien publiceerbaar natuurlijk).

Wat denken jullie?

Het idee kwam in mij op omdat ik zelf recent wat opnames heb moeten doen en dat toch meestal wel meerdere takes nodig had en het soms voor wat dwaze hilariteit zorgde.

Als er natuurlijk geen ongewone dingen zijn gebeurd is zo'n video uiteraard niet nodig, maar je weet maar nooit. :P

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Op Facebook is wel eens een blooper verschenen van iemand die per ongeluk in beeld kwam..

https://www.facebook.com/...9420889116&type=3&theater

offtopic:
En bloopers zijn leuk, ik heb ook een eigen YT-kanaal voor mijn onderstaande site, en bij het filmen heb ik ook een zooi bloopers meegemaakt, van schuttingtaal die we liever niet willen horen, tot een man die tijdens een scene kwam storen om de weg te vragen. Uiteraard stond de microfoonzender nog aan ;)
Plus mensen die zich verspreken of in de lach schieten. ;)

[ Voor 96% gewijzigd door AW_Bos op 29-09-2014 00:38 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-07 19:02

_David_

FP ProMod

llama llama duck

"per ongeluk" :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-07 10:42

arnoudwokke

Redacteur
Ja! Lijkt me awesome! Maar de videoredacteuren Luke en Mark zullen weten waarom we dit nog nooit gedaan hebben (ondanks dat we geen gebrek hebben aan bloopers :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-07 13:27

Tweakjur

Redacteur
Challenge accepted.

Oké nee grapje er zijn dus echt heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel blooperbeelden. LOCK THEM AWAY, THROW AWAY THE KEY!!

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-07 13:31

TradeMarkNL

Videoproducer
Leuk om te horen dat je fan bent van onze videoreviews :) Het publiceren van bloopers is natuurlijk vaak ter sprake gekomen, maar we hebben het vooralsnog niet gedaan omdat:

- Bloopers vaak leuker voor ons zijn (omdat wij bij de opnames zijn) dan voor de kijker (die het vaak niet snapt, inside jokes etc)
- We serieus willen worden blijven genomen en het publiceren van bloopers doen daar m.i. toch wat afbreuk aan. Hetzelfde geldt voor teksten: die gooien we ook niet vol met allemaal popie jopie-taalgebuik.
- We de bloopers niet steeds los bewaren omdat dat af gaat van onze kostbare tijd ;)

Maar wellicht dat er ooit een mooie aanleiding komt (bv een zoveel jarig bestaan o.i.d.) en dan zouden we ze misschien eens iets op als Tweakblogs kunnen plaatsen bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
Wat betreft het serieus willen blijven genomen worden vind ik persoonlijk een beetje jammer. Ik denk dat dat niet meteen in gedrang zal komen bij het publiceren van menselijkheid. Ik vermeldde het eerder ook al, niemand is perfect en ik geloof dat bij het zien van die menselijkheid, er nog wat meer affiniteit met de presentators wordt gecreëerd. Zolang dit natuurlijk eenmalig is en niet tevoorschijn komt in de professionele video's.

Het argument van bloopers die enigzins leuker zijn voor jullie begrijp ik best, maar ik weet zeker dat jullie in staat zijn dit te kaderen en dat er genoeg materiaal is dat wel meteen te begrijpen is. ;)

Maar het is en blijft natuurlijk jullie materiaal en jullie zijn vrij om hiermee te doen wat jullie willen. Ook kan ik er best inkomen dat, indien jullie een compilatie gaan maken, jullie dit bewaren voor een speciale gelegenheid. Lijkt mij ook gepaster dan een post op een bewolkte maandagmiddag.

Doch, ik hoop dat dit idee niet vergeten wordt en wij alsnog kunnen gemieten van wat flaters :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Ik zal het onthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
Super, bedankt. In the meantime, keep up the good work! _/-\o_ (dit geldt ook voor jullie presentatoren :9 !)

[ Voor 10% gewijzigd door Unrealiac op 29-09-2014 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Een verspreking of een woord die verkeerd uitgesproken wordt (inc. een grappig 'bleh-geluid)' doet toch geen afbreuk aan Tweakers. Het laat juist zien dat mensen ook fouten kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Natuurlijk is het maken van fouten menselijk, dat ontken ik ook niet en zou mij ook niet weerhouden van het maken van een blooper-reel. Het is meer dat ik het fenomeen bloopers niet echt vindt passen bij wat we met Tweakers willen uitstralen. Ik zie het een beetje als het NOS dat allemaal bloopers zou gaan publiceren, dat past naar mijn idee ook niet (hoewel ze het wel een enkele keer hebben gedaan). Maar nogmaals: wie weet ooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Nu online

AW_Bos

Misschien iets voor op de Facebook-pagina, dan ziet niet iedereen die, plus dat Facebook ook een passende neutrale plek is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
AW_Bos schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:11:
Misschien iets voor op de Facebook-pagina, dan ziet niet iedereen die, plus dat Facebook ook een passende neutrale plek is ;).
Ja, zoiets of Tweakblogs zou geschikt zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
TradeMarkNL schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:36:

- We serieus willen worden blijven genomen en het publiceren van bloopers doen daar m.i. toch wat afbreuk aan.
Nemen "we" "onszelf" nu niet een beetje té serieus? Kom op zeg, een blooper-reeltje eens in de zoveel tijd (lees: jaar/jaren) kan er toch wel af? Als er spul tussen zit waar presentatoren ofzo liever niet van zien dat 't online verschijnt oid vind ik het wat anders (en logisch, het moet wel in overleg) en dat 't extra tijd / moeite kost is uiteraard ook een wegende factor. Maar other than that: we kunnen toch hopelijk wel met "onszelf" lachen?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TradeMarkNL

TradeMarkNL

Videoproducer
Klopt. Verder zou ik alleen maar in herhaling vallen dus hier laat ik het bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

* The Eagle ziet het al voor zich: een Tweakers express die ontspoort :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
Ondertussen zijn we 4 jaar verder en de eindejaarsfeesten naderen. Een leuke afsluiter voor het jaar en ruim wat extra tijd gehad voor nog meer bloopers?

Alle gekheid op een stokje wil ik hierbij eens polsen of de mogelijkheid nog steeds uitgesloten is? Het idee lijkt mij alleszins nog zeker boeiend. :9

Pagina: 1