Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google Chrome: zoekfunctie beperkt

Pagina: 1
Acties:

• jorge.regula
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-11 10:07
Hallo, sinds herinstalleren van Windows (nu op versie Windows 8.1) heb ik volgend probleem bij Google Chrome:

Bij zoekopdrachten in de omnibox ging ik in vorige versies (en nog steeds op andere pc's) naar een google pagina waar ik kon zoeken in web, afbeeldingen, video, nieuws, ... en waar ook de optie zoekhulpmiddelen zichtbaar is. Als ik echter nu zoek, zowel via omnibox als via google site zelf kom ik op een resultatenpagina waar de opties beperkt zijn. Enkel Web en Afbeeldingen kan ik selecteren, verder geen opties...

Zelfde geprobeerd in de versie van IE die werd mee geinstalleerd, daar idem.

Wat ik al geprobeerd heb:
- cookies & cache wissen
- instellingen van chrome opnieuw ingesteld (default)
- instellingen van zoekmachine gekopieerd van andere pc waar dit wel nog werkt

Als ik via google account de "google search applicatie" selecteer in het 4xvierkantje dropdown menu, dan krijg ik wel de goede pagina, anders werkt niet.

Alle andere zoekacties op google geven de beperkte pagina. Best wel irritant, want kan zo dus bv de zoekhulpmiddelen niet gebruiken...

• jayvol09
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-09-2020
Ben je "signed in" onder je google inlog? Is google de search engine ingesteld voor de omnibox (onder settings te zien)?

"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]

• jorge.regula
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-11 10:07
jayvol09 schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:47:
Ben je "signed in" onder je google inlog? Is google de search engine ingesteld voor de omnibox (onder settings te zien)?
Ja & Ja. Echt vreemd ... :(