msi ge60 koelpasta vervangen, nu of nog even wachten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareAMV
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-10 10:20
Hallo,
Ik ben van plan om binnenkort een ssd in mijn laptop(msi ge60 2pc apache) te plaatsen, daarvoor moet hij open en toen dacht ik dat het misschien ook wel handig is om de koelpasta te vervangen van de gpu en cpu, zover het mogelijk is. Nu heb ik deze laptop net een maand, maar hij wordt wel heet(denk aan bij cpu/gpu intensief gebruik haalt de cpu de 90 graden wel, met fans op vol vermogen). Ik weet dat koelpasta hoogstens een paar graden verschil maakt, maar elke graad minder is beter denk ik.

Nu vroeg ik mij alleen af, of ik verschil zal merken met de standaard koelpasta van msi(als die er al op zit :? ).

Al vast bedankt voor al uw reacties en antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou geen enkele reden weten waarom je de koelpasta zou vervangen bij een laptop van 1 maand oud. Als die laptop zo enorm heet wordt dan zou ik er mee terug gaan, je hebt immers garantie.Het enige wat nu kan gebeuren is dat je de laptop stuk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeasis
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04:38
RareAMV, mag ik vragen hoe je dit hebt opgelost?
Ik heb namelijk ook een GE60 met i7 4700HQ en 860M sinds een paar weken en hij draait idle ook lekker 65graden en onder load haalt hij de 90graden ook wel (voor zowel CPU en GPU).