Foutje Azerty?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.278 views

• SBTweaker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-02 13:22
Neem aan dat dit een foutje is 16 gb voor 54 euro http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=531071 , of is dit geen goede ram o.i.d. ?

[ Voor 8% gewijzigd door SBTweaker op 28-09-2014 20:17 ]

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Denk inderdaad een fout, De concurrentie zit allemaal op 140 euro.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-02 21:56

dimako_

Vogel

wie niet waagt wie niet wint.
zo heb ik ook bij azerty voor 50 euro 16gb gekocht. werd gewoon netjes geleverd.

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Dat zal een foutje zijn. Hieronder zie je dat het bij andere winkels 2,5 x zoveel kost. Als dat een foutje is heb je kans dat je de RAM krijgt voor de prijs die nu op de website staat.

pricewatch: Kingston HyperX PnP KHX16C9P1K2/16

...

• SBTweaker
dimako_ schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:21:
wie niet waagt wie niet wint.
zo heb ik ook bij azerty voor 50 euro 16gb gekocht. werd gewoon netjes geleverd.
Op de gok maar besteld :p hoop dat ze deze ook leveren. helaas nog geen reviews voor dit RAM dus hoop dat het wel fatsoenlijk werkt.

Verwijderd

Leverancier niet voorradig, duidelijk een foutje dus, ga je niet krijgen.

• SBTweaker
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:33:
Leverancier niet voorradig, duidelijk een foutje dus, ga je niet krijgen.
Heb hem wel gewoon kunnen bestellen, heb wel vaker iets besteld dat niet bij de leverancier voorradig is, dan was alleen de levertijd langer.

Verwijderd

Ja maar dan moeten ze het dus bij de leverancier gaan bestellen. Dan zegt ofwel de medewerker die gaat bestellen of de leverancier waar het besteld wordt: "Huh? Dit klopt niet." en dan nemen ze contact met je op dat het een foutje is en de bestelling geannuleerd dient te worden.

• SBTweaker
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:36:
Ja maar dan moeten ze het dus bij de leverancier gaan bestellen. Dan zegt ofwel de medewerker die gaat bestellen of de leverancier waar het besteld wordt: "Huh? Dit klopt niet." en dan nemen ze contact met je op dat het een foutje is en de bestelling geannuleerd dient te worden.
Ah jammer :( was het toch te mooi om waar te zijn.

Verwijderd

Als het op voorraad is bij Azerty zelf heb je wel een goede kans, dan gaat het allemaal volautomatisch door en krijg je het direct binnen. Heel soms bij voorraad leverancier ook, maar dan moet je geluk hebben.

Als het niet voorradig is bij de leverancier gaat er ergens in het proces een mens naar kijken en dan hoef je niet heel goed op te letten om te zien dat dit fout is.

• SBTweaker
Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:39:
Als het op voorraad is bij Azerty zelf heb je wel een goede kans, dan gaat het allemaal volautomatisch door en krijg je het direct binnen. Heel soms bij voorraad leverancier ook, maar dan moet je geluk hebben.

Als het niet voorradig is bij de leverancier gaat er ergens in het proces een mens naar kijken en dan hoef je niet heel goed op te letten om te zien dat dit fout is.
Heb de voorwaarden ook ff doorgelezen .

3.4
Azerty heeft ten allen tijde het recht om de overeenkomst (bestelling) tot 10 dagen na de totstandkoming van de opdracht te herroepen, zonder opgaaf van reden

;w hoop

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-02 10:14

Mojo

The Power Within

Heb er ook eentje besteld. Discussie is met deze prijs nog wel aan te gaan. :p. Leuk die algemene voorwaarden, maar dat kan in strijd met de wet zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Mojo op 28-09-2014 20:43 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Nobu
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-05-2025
ik zag dit gister ook ineens staan dus heb het meteen besteld wie weet!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02 10:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

SBTweaker schreef op zondag 28 september 2014 @ 20:42:
[...]

Heb de voorwaarden ook ff doorgelezen .

3.4
Azerty heeft ten allen tijde het recht om de overeenkomst (bestelling) tot 10 dagen na de totstandkoming van de opdracht te herroepen, zonder opgaaf van reden

;w hoop
Wat daar staat gaat niet boven de wet, je mag niet zomaar een koop ontbinden.

In ieder geval, dit topic hoort in het aanbiedingen en kortingscodes subforum. Kijken of we hem daar naar toe kunnen krijgen! :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ze zullen het annuleren.

Weg

Verwijderd

Inderdaad, kun je wel met wet en dergelijke aankomen maar in dit geval is het overduidelijk een foutje en dus kan Azerty gewoon annuleren.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Inmiddels staat de normale prijs.
Kunnen jullie ook hier weer posten als jullie het echt krijgen.

Weg

• Wootar
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Ik heb bericht met excuses gekregen van Azerty dat het inderdaad om een fout gaat met hierbij de keuze om mijn order de annuleren of de juiste prijs te betalen.

• Nobu
Wootar schreef op maandag 29 september 2014 @ 10:18:
Ik heb bericht met excuses gekregen van Azerty dat het inderdaad om een fout gaat met hierbij de keuze om mijn order de annuleren of de juiste prijs te betalen.
Ik heb pricies hetzelfde gekregen.

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-02 10:14

Mojo

The Power Within

U heeft bij ons een order geplaatst met hierin een Kingston HyperX PnP - DDR3 - 16 GB
Helaas is gebleken dat het artikel niet goed gekoppeld heeft gestaan op onze website in de periode dat u het artikel in uw order heeft geplaatst.
Dit product had een verkeerde prijskoppeling, en stond dus voor een veel te lage prijs op de website.

Wij hebben op onze website meer dan 100.000 artikelen, die elke nacht automatisch geüpdate worden. Helaas komt het soms voor dat hier fouten inzitten omdat de leverancier ons geen correct bestand aanbiedt. Het is voor ons onmogelijk om al deze producten elke dag te controleren en daardoor komt het jammer genoeg voor dat er soms een aantal producten tussen door glippen. Wanneer wij hier achter komen proberen wij de klant hier altijd zo snel mogelijk van op de hoogte te brengen en dit ook aan te passen.

De juiste en werkelijke prijs voor dit artikel is € 154,73
De prijs zoals op onze site even gestaan heeft is zo afwijkend van de marktconforme prijs, dat we kunnen spreken van een ‘kennelijke fout’.
Ik wil graag benadrukken het zeker niet onze insteek is om klanten op deze manier te lokken, dus door producten extreem laag aan te prijzen en deze later weer in te trekken. Daar hebben wij maar ook u niets aan.

Ik wil u graag een aantal mogelijke oplossingen aanbieden;
- we bieden u de Kingston HyperX PnP - DDR3 voor 147,73 euro incl btw, en met gratis verzenden
- we annuleren her artikel of de order, en crediteren per ommegaande het eventueel betaalde bedrag

Met welgemeende excuses voor het ongemak en de prijsfout, hoop ik u hiermee een oplossing aangeboden te hebben, en zie uw reactie graag tegemoet,
Ik ook. :)

Factor 3 verschil met daadwerkelijke waarde gaat wel lastig worden.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Nobu
Mojo schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:18:
[...]

Ik ook. :)

Factor 3 verschil met daadwerkelijke waarde gaat wel lastig worden.
Wat bedoel je met factor 3?

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
3 keer zo goedkoop. Maar het is inmiddels gefixed zo te zien

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:00

br00ky

Moderator Harde Waren
Afijn, verkeerde subforum en "fout" is inmiddels hersteld.

Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.