Hallo ,
Ik zoek een?
[i]Monitor. Voornamelijk om op te gamen maar ook dagelijkse taken als browsen etc. Ook wil ik af en video's bewerken ( hobbymatig) [i]
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget ligt zo rond de 150 euro. Als er echt iets moois voor meer te krijgen valt is dit ook mogelijk. Maar het liefst blijf ik toch zo dicht mogelijk bij mijn budget.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik ben zelf aan het twijfelen tussen een ips en Tn paneel . Het liefst heb ik een ips paneel maar ik vraag me af of ik dan nog goed kan gamen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik heb zelf al het volgende gevonden:
De dell is wat over mijn budget maar schijnt erg goed te zijn. Is het het prijsverschil waard in vergelijking met de lyiama of IOC ?
Het liefst heb ik een monitor waar als je ernaar lijkt " wow " zegt vanwege het beeld.
Als iemand een beter scherm kent sta ik open voor suggesties!!!
Alvast bedankt heel er bedankt !
Ik zoek een?
[i]Monitor. Voornamelijk om op te gamen maar ook dagelijkse taken als browsen etc. Ook wil ik af en video's bewerken ( hobbymatig) [i]
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Mijn budget ligt zo rond de 150 euro. Als er echt iets moois voor meer te krijgen valt is dit ook mogelijk. Maar het liefst blijf ik toch zo dicht mogelijk bij mijn budget.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik ben zelf aan het twijfelen tussen een ips en Tn paneel . Het liefst heb ik een ips paneel maar ik vraag me af of ik dan nog goed kan gamen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 158,74 | € 158,74 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | BitFenix Shadow | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 601,99 | |
Ik heb zelf al het volgende gevonden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AOC E2461FWH Zwart | € 134,50 | € 134,50 |
| 1 | BenQ RL2455HM Zwart | € 168,60 | € 168,60 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart | € 209,95 | € 209,95 |
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 145,50 | € 145,50 |
| 1 | Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart | € 160,- | € 160,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 818,55 | |
De dell is wat over mijn budget maar schijnt erg goed te zijn. Is het het prijsverschil waard in vergelijking met de lyiama of IOC ?
Het liefst heb ik een monitor waar als je ernaar lijkt " wow " zegt vanwege het beeld.
Als iemand een beter scherm kent sta ik open voor suggesties!!!
Alvast bedankt heel er bedankt !