...
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2015 20:59 . Reden: Omdat mijn naam erin staat ]
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2014 14:17 ]
Ja, nieuwste versie van OS 10. Houd er wel rekening mee dat het nog een bèta is.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:24:
Super, dan neem ik die!
Er zit Yosemite OSX op, is dat de nieuwe software?
Ja, je kunt gratis upgraden.Verwijderd schreef op zondag 28 september 2014 @ 14:34:
Ik voel me echt een nitwit.
De beta versie is dat het de test versie is toch? Betekend dit dat ik gratis kan updaten naar de officiele versie wanneer deze beschikbaar is?
Bij windows zit daar namelijk een geld bedrag aan vast, mijn Iphone kan ik ook continu gratis updaten maar hoe dat bij een mac zit weet ik niet.
Verwijderd
Als je fifa wilt spelen, zou ik voor een windows laptop gaan.Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:06:
hallo,
ik wil ook een oude macbook of imac aanschaffen om de beginselen van het photoshoppen onder de knie te krijgen, ik zit nu in 3 havo en als ik havo heb gehaald wil ik grafische vormgeving gaan doen.
is een oude macbook of imac een goede keuze voor die paar jaar voordat mijn studie hopelijk begint
of hebben jullie een betere optie bijvoorbeeld een windows laptop. mijn budget is tot 500 euro en ik zou er ook nog een beetje fifa op willen doen. zouden jullie mij kunnen helpen?
Beide Photoshop en FIFA werken perfect onder een windows machine (weet niet eens of FIFA voor Mac er wel is).Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:06:
hallo,
ik wil ook een oude macbook of imac aanschaffen om de beginselen van het photoshoppen onder de knie te krijgen, ik zit nu in 3 havo en als ik havo heb gehaald wil ik grafische vormgeving gaan doen.
is een oude macbook of imac een goede keuze voor die paar jaar voordat mijn studie hopelijk begint
of hebben jullie een betere optie bijvoorbeeld een windows laptop. mijn budget is tot 500 euro en ik zou er ook nog een beetje fifa op willen doen. zouden jullie mij kunnen helpen?
Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq