Hallo allemaal, vanmorgen zette ik mijn pc aan maar binnen een seconden had ik een vonk en deed doe het niet meer. Ook rook ik een vieze brandlucht.
Heb nieuwe voeding getest op he oude systeem en de fans bewegen heel even maar stoppen dan. Zie geen lampjes branden op mobo.
Heb ram getest en ook harfeschijf op ander systeem en werkte gewoon. Video kaart niet getest want de voeding kon daar niet op aangesloten worden.
Vraag is nu is mobo nu ook kapot of is het beveiliging dar het hem miss kan resetten?
Systeem:
AMD fx 8350
Asrock 970 pro 3
MSI r9 270
Oude voeding: Asus 460w ( 4-5 jaar )
Pc was altijd erg warm heeft dat er miss ook mee te maken ?
En daarvoor viel hij soms opeens uit. Vaak dan stekker erin en eruit en hij starte weer op.
Heb nieuwe voeding getest op he oude systeem en de fans bewegen heel even maar stoppen dan. Zie geen lampjes branden op mobo.
Heb ram getest en ook harfeschijf op ander systeem en werkte gewoon. Video kaart niet getest want de voeding kon daar niet op aangesloten worden.
Vraag is nu is mobo nu ook kapot of is het beveiliging dar het hem miss kan resetten?
Systeem:
AMD fx 8350
Asrock 970 pro 3
MSI r9 270
Oude voeding: Asus 460w ( 4-5 jaar )
Pc was altijd erg warm heeft dat er miss ook mee te maken ?
En daarvoor viel hij soms opeens uit. Vaak dan stekker erin en eruit en hij starte weer op.