Nieuwe game pc onderdelen advies nodig !!!

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views

• wrsuper11
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-04-2023
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? Verbeteren waardoor ik battlefield optimaal kan spelen en andere games !
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Ik wil gaan gamen

Wat mag het systeem gaan kosten? Het pakket rond de 600 euro
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 600 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model Hardeschijf kast en Dvd player

Wat denk je allemaal nodig te hebben? Moederbord en koelingsystem en processor en voeding , ram geheugen
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen. ja dikke shiney lampjes en alles nieuw natuurlijk haha

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? geen voorkeuren maar graag goede kwaliteit voor mooie prijs
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. geen voorkeur

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Nee
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. heeft geen grenzen

Ga je overklokken? ja
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? ultra high instellingen

Hallo tweekers,

Ik heb dus een aantal componenten voor me pc gekocht ik heb al een aantal dingen uitgezocht.
om eerlijk te zijn heb ik er zelf niet zo veel verstand van maar hebben vrienden me geholpen bij het uitzoeken van het ideaale systeem. Mijn doel is om voor een redelijke prijs een goede pc te krijgen om te gamen. Zoals je al gelezen hebt is mijn bedrag rond de 600 euro exl video kaart maar graag zou ik wel een tip willen voor een goede video kaart rond de 350/300 euro maar dit staat dus los van het pakket van de 600 euro hieronder volgt een lijst met mijn pakket van 600 euro van componenten aan mijn nieuwe game pc

pricewatch: Gigabyte G1.Sniper B5 Moederboard
pricewatch: Seasonic G-Serie 550 Watt Voeding
http://tweakers.net/product/385743/intel-core-i5-4690k/ processor
pricewatch: G.Skill Ripjaws X F3-12800CL9D-8GBXL Ram geheugen
pricewatch: Cooler Master Nepton 140XL koeling

De rest van de onderdelen heb ik al, Maar zoals je ziet zijn dit de onderdelen die ik wil gaan kopen als je op of aanmerkingen hebt hoor ik die graag of als u een beter idee hebt om voor de zelfde prijs een goede pc samen te stellen waarmee ik flink er op los kan gamen zou ik dat zeer op prijs stellen.

Mvg Matthijs

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• wrsuper11
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-04-2023
Ja die wil ik eigenlijk verwijderen XD

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-03 22:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat topic net zo een matige start als deze, dus een slotje.

Dit topic is gesloten.