Ik zoek een?
Een budget GPU om een oude game-pc nieuw leven in te blazen.
Ik heb een 5 jaar oude game-PC waar ik nog steeds prima oudere titels en indie-games op kan draaien. Alleen zit deze in een 15 jaar oude verrotte kast zonder fans en is de GPU kuren aan het vertonen. Ik denk dat ik dus deze oude PC prima een nieuw leven in kan blazen als ik alle onderdelen uitstof en in een nieuwe kast zet met een nieuwe GPU.
Relevante huidige onderdelen:
Voeding: 500W
CPU: AMD Athlon II X2 250
Moederboard: MSI K9A2
Geheugen: 4GB
GPU: nVidia GTS 250
De nieuwe kast die ik in gedachte heb komt uit de best buy guide, de Cooler Master N300 (KKN1, closed).
Wat is je budget?
In principe zo goedkoop mogelijk, maar niet duurder als 75euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkele voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze PC wordt nu nog steeds gebruikt om te facebooken, verslagen tikken, WoW, indiegames en oudere games te spelen (alleen recentelijk minder omdat er de GPU tekenen geeft dat deze aan het einde is). En zal hiervoor in de toekomst nog steeds regelmatig voor gebruikt worden.
Een budget GPU om een oude game-pc nieuw leven in te blazen.
Ik heb een 5 jaar oude game-PC waar ik nog steeds prima oudere titels en indie-games op kan draaien. Alleen zit deze in een 15 jaar oude verrotte kast zonder fans en is de GPU kuren aan het vertonen. Ik denk dat ik dus deze oude PC prima een nieuw leven in kan blazen als ik alle onderdelen uitstof en in een nieuwe kast zet met een nieuwe GPU.
Relevante huidige onderdelen:
Voeding: 500W
CPU: AMD Athlon II X2 250
Moederboard: MSI K9A2
Geheugen: 4GB
GPU: nVidia GTS 250
De nieuwe kast die ik in gedachte heb komt uit de best buy guide, de Cooler Master N300 (KKN1, closed).
Wat is je budget?
In principe zo goedkoop mogelijk, maar niet duurder als 75euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkele voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Deze PC wordt nu nog steeds gebruikt om te facebooken, verslagen tikken, WoW, indiegames en oudere games te spelen (alleen recentelijk minder omdat er de GPU tekenen geeft dat deze aan het einde is). En zal hiervoor in de toekomst nog steeds regelmatig voor gebruikt worden.