Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een nieuwe tablet voor mijn zus

Wat is je budget?
Rond de 300 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De tablet zal op school en thuis gebruikt worden, deze zal aangekocht worden voor mijn zus.
Ze heeft momenteel een HP Spectre XT Pro, ze wilt deze laptop zo weinig mogelijk gebruiken voor een langere levensduur van haar laptop.

Het moet een laptop zijn dat op Windows 8 draait

Wat heb je zelf al gevonden?
http://tweakers.net/price...miix-2-8-inch-zilver.html

http://tweakers.net/price...surface-2-32gb-zwart.html

http://tweakers.net/price...ncore-wt8-a-102-goud.html

http://tweakers.net/price...8-m80ta-dl001h-zwart.html

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik ga het als geschenk kopen voor mijn zus, ik zou willen dat ze haar nieuwe tablet ook in de plaats van haar laptop gaat gebruiken.
Duurzaam - stevig - goeie processor - snel

Het kan ook dat het in huis ook gebruikt zal worden.

Ik heb een paar tablets op amazon.de gezien , mij vraag is als je deze daar gaat kopen, zit er dan een Duitstalige Windows op?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Als je veel op school zit zou ik zelf kijken naar iets met een fatsoenlijk toetsenbord. Om eigenlijk de hele stomme reden, je gaat heel vaak notities maken en dat soort dingen dus je gaat zoiets wel echt nodig hebben,.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Kaya10
  • Niet online
Touchdomex schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:19:
Als je veel op school zit zou ik zelf kijken naar iets met een fatsoenlijk toetsenbord. Om eigenlijk de hele stomme reden, je gaat heel vaak notities maken en dat soort dingen dus je gaat zoiets wel echt nodig hebben,.
Toetsenbord kan ook na de rand gekocht worden

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 13:02

Plato112

Da is toch nie normaal!

Een tablet kun je op veel verschillende manieren gebruiken. De omschrijving school/thuis is alleen de plek niet wat er echt mee gedaan moet kunnen worden.
Probeer dit eens iets verder uit te leggen, anders wordt het moeilijk om een verschil te maken tussen tablets.

En mocht er gewoon veel getypt moeten worden dan is een laptop veel fijner.

Speed limits are like herpes.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Kaya10 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:26:
[...]

Toetsenbord kan ook na de rand gekocht worden
Ja maar het prettigste is wanneer het naadloos aansluit op de rest van je hardware ;) Daar moet je nu al rekening mee gaan houden.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• AtlasDev
  • Laatst online: 31-08 16:26
Heet dit niet gewoon een kleine laptop (of een ultrabook)?
Aangezien ze veel notities moet maken kan ze beter een gewoon toetsenbord gebruiken.
Prijs/Kwaliteit is vaak niet al te goed met een toetsenbord voor een tablet

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-11 13:02

Plato112

Da is toch nie normaal!

comfreak schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:18:
Heet dit niet gewoon een kleine laptop (of een ultrabook)?
Aangezien ze veel notities moet maken kan ze beter een gewoon toetsenbord gebruiken.
Prijs/Kwaliteit is vaak niet al te goed met een toetsenbord voor een tablet
In de OP staat dat ze al een ultrabook heeft, dus daarom ben ik ook opzoek naar waarom een tablet iets toevoegt.

Speed limits are like herpes.

• Kaya10
  • Niet online
Plato112 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 17:31:
Een tablet kun je op veel verschillende manieren gebruiken. De omschrijving school/thuis is alleen de plek niet wat er echt mee gedaan moet kunnen worden.
Probeer dit eens iets verder uit te leggen, anders wordt het moeilijk om een verschil te maken tussen tablets.

En mocht er gewoon veel getypt moeten worden dan is een laptop veel fijner.
De bedoeling is dat ze zo weinig mogelijk haar laptop gaat gebruiken.
Ik weet wel hoe vaker je uw laptop gaat gebruiker hoe sneller die gaat slijten...

Voor bijvoorbeeld kleine dingen zoals pp opstarten , typen word, notities
Van alles eigenlijk

Ik zou graag willen weten welke tablets jullie mij gaan adviseren

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:11
Voor schoolzaken ben ik altijd zeer tevreden geweest met m'n Microsoft Surface. Voornamelijk door het MS Office pakket dat daar standaard op zit en je dus niet met iets zoals een Google Docs aan het donderen hoeft. Dit samen met de mogelijkheid een tweede scherm eraan te hangen (via HDMI of VGA), bijvoorbeeld aan de TV of beamer. Plus de volledig functionele USB poort waar je eventueel zelfs een muis of printer aan kunt hangen, of met een USB stickje snel bestanden kan uitwisselen met klasgenoten. En niet te vergeten de Covers, niet alleen een cover maar ook meteen een toetsenbord.
En dat is alleen het schoolgebruik... Voor thuis heb je dan "helaas" alleen IE als browser, maar filmpje kijken gaat prima en ook spelletjes zijn er best ok voor te krijgen.
De eerste RT ligt volgens mij tegenwoordig in de dumpbakken bij de MediaMarkt voor net €200 en zou nog zeer prima geschikt zijn voor dit gebruik.

• Kaya10
  • Niet online
ShitHappens schreef op zondag 28 september 2014 @ 01:38:
Voor schoolzaken ben ik altijd zeer tevreden geweest met m'n Microsoft Surface. Voornamelijk door het MS Office pakket dat daar standaard op zit en je dus niet met iets zoals een Google Docs aan het donderen hoeft. Dit samen met de mogelijkheid een tweede scherm eraan te hangen (via HDMI of VGA), bijvoorbeeld aan de TV of beamer. Plus de volledig functionele USB poort waar je eventueel zelfs een muis of printer aan kunt hangen, of met een USB stickje snel bestanden kan uitwisselen met klasgenoten. En niet te vergeten de Covers, niet alleen een cover maar ook meteen een toetsenbord.
En dat is alleen het schoolgebruik... Voor thuis heb je dan "helaas" alleen IE als browser, maar filmpje kijken gaat prima en ook spelletjes zijn er best ok voor te krijgen.
De eerste RT ligt volgens mij tegenwoordig in de dumpbakken bij de MediaMarkt voor net €200 en zou nog zeer prima geschikt zijn voor dit gebruik.
De surface 2 is in de mediamarkt te krijgen voor 280 , zonder die toetsenbord.. die kost wel veel vindt ik toch +100 euro?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:11
Ik had 't over de Surface 1. Maar allicht zijn ze dan al uit de handel gehaald. De Touch cover zit op zo'n €70.

• Kaya10
  • Niet online
ShitHappens schreef op zondag 28 september 2014 @ 10:15:
Ik had 't over de Surface 1. Maar allicht zijn ze dan al uit de handel gehaald. De Touch cover zit op zo'n €70.
Waar te vinden?
Pagina: 1