Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor thuisgebruik / fotobewerking

Pagina: 1
Acties:

• Finniemc
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-11 20:30
Ik ben op zoek naar een laptop voor mijn vader die op pensioen gaat. De belangrijkste elementen zijn:
  • Krachtig genoeg om aan fotobewerking te doen, niet dat mijn vader een professional is maar ik wil wel vermijden dat als hij er zich wat meer mee bezig houdt hij onmiddellijk tegen de beperkingen van de machine botst.
  • Draagbaarheid: makkelijk mee te nemen.
  • Hij heeft altijd gewerkt met een dock en extra scherm dus dat zou hij graag behouden
Wat ga je met je laptop doen?
Thuisgebruik, office applicaties, fotobewerking

Wat is je budget?
Niet echt een vast bedrag maar maximum ergens rond de 1200-1300 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Binnenshuis en eventueel op reis. Hoeft geen ultraportable te zijn maar ook geen 17 inch monster.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vader was nogal gehecht aan zijn HP werk laptop, hij heeft nu van zijn werk een Lenovo die hem minder bevalt.

Ik kwam in eerste instantie uit bij de HP Envy 15-j190nd maar volgens mij zijn er geen docks voor de Envy range. Ik zou ook willen opteren voor een SSD. Zelf heb ik een Macbook Air die me prima bevalt maar ik weet niet goed of mijn vader klaar is om nog een nieuwe manier van werken aan te leren.

[ Voor 6% gewijzigd door Finniemc op 27-09-2014 16:11 ]

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Je zou de Dell Latitude E5550 nog kunnen overwegen, met vip korting kom je op 784 euro uit. Moet je wel bij een aantal onderdelen de minderprijs selecteren.
Met een i5-4310U, 8GB ram, 500 GB HDD, 1.920 x 1.080 IPS en dan zelf een SSD plaatsen. Deze laptop heeft een mogelijkheid voor een dock.

Of misschien een Dell Latitude E6540 voor 1.133 euro incl VIP korting als een beter grafische kaart (De AMD Radeon HD 8790M 2GB), 3 jaar standaard garantie en een 9-cel (97 W/u) gewenst is.

[ Voor 26% gewijzigd door job89 op 01-10-2014 00:20 ]

• Finniemc
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-11 20:30
Dank je wel! Ik ga het even nakijken.