• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Hallo tweakers,

Ik kan er langs zitten met dit topic op tweakers.net maar zou geen andere "actieve" plek weten om dit te vragen..

Ik heb een TerraHeat Thermostaat (http://heatel.nl/wp-conte...t_term_thermostaat__n.pdf) <- dat ding, en ik krijg hem niet werkend, Als ik hem in de stopcontact doe, laat ie de gemeten temperatuur zien en gaat hij alleen aan zodra ik em op een target temperatuur lager dan de gemeten temperatuur zet..

Dus als het hier 22 graden is, gaat ie alleen aan als ik em onder 21.5 zet, Hij staat dus op Koel Modus,

Ongeacht hoelang ik die functie knop ook indruk of elke andere knop, krijg ik hem niet op verhitten.

Het is hetzelfde model als in die handleiding, maar ook als ik hem in het stopcontact duw met alle 3 de knoppen ingedrukt kom ik ook niet in dat geavanceerde menu om bijvoorbeeld celcius naar fahrenheit te veranderen..

(Ik kan em verder ook niet openschroeven, omdat het 3 hoekige schroeven zijn waar het mee in elkaar zit)

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:40

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Is die temperatuursensor een thermokoppel? Zo ja, dan zit hij misschien verkeerd om.
Heb je al contact gehad met je leverancier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Die sensor kan er maar op 1 manier in, de thermostaat is al retour gedaan vanwegen een defect waarschijnlijk

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090