WD My Book Studio 1TB

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 433321

Topicstarter
Hey guys and girls

Ik heb een Macbook Pro 15inch 2010 en een Macbook Pro 13inch 2012
Vanwege een accu fout laat ik mijn 15inch repareren maar ik moet natuurlijk eerst een enorme backup maken.
Ik ben video editor en muziekliefhebber en daar staat mijn computer mee vol.
Ik wil dus op een externe harde schijf een backup maken en al mijn projecten en muziek kopiëren en een normale Time Machine backup maken van mijn 13inch.

Ik heb uitgerekend zo'n 1TB nodig te hebben aan ruimte voor de backups.
Op de site van Apple heb ik de WD My Book Studio 1TB (USB3.0) gezien en wil deze daarvoor aanschaffen.
Er dringt opzich best tijd dus ik moet wel even snel handelen (tja altijd alles laatste moment)

Mijn vraag is omdat ik weinig tot geen recensies lees over de HD, is dit een goede aanschaf, is de betrouwbaarheid van de USB3.0 en mijn USB2.0 op mijn 2010 macbook goed genoeg?
http://www.a-mac.nl/mac/m...-book-studio-usb-3-0-1-tb

Wat raden jullie anders aan?

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Volgens mij is het gewoon een prima ding. WD staat bekend als betrouwbaar dus ik weet niet wat er mis mee zal kunnen zijn.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Als je 1TB nodig hebt zou ik geen 1TB hd halen maar een 2TB.
Aangezien je dus anders ruimte kort krijgt, en in de toekomst kan je dan ook je volgende backup erop zetten.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
chucky666 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:41:
Als je 1TB nodig hebt zou ik geen 1TB hd halen maar een 2TB.
Aangezien je dus anders ruimte kort krijgt, en in de toekomst kan je dan ook je volgende backup erop zetten.
Dit. Via de Pricewatch kun je een schijf selecteren. Het volgende filter (2TB+ en USB3) geeft resultaten die allemaal aan je eisen voldoen: http://tweakers.net/categ...glWWJOUpW0UrGZpYWSrG1tbUA

Dit lijkt me bijvoorbeeld een prima koop: pricewatch: Seagate Expansion Portable USB 3.0 2TB Zwart
- 2TB
- USB3
- Geen voeding nodig (stroom via USB)

[ Voor 17% gewijzigd door Luit op 27-09-2014 12:56 ]