De 'mo'-tags om iets alleen voor members zichtbaar te maken, is momenteel een beetje zinloos in mijn ogen. De enige eis die er nu aan hangt is dat de gebruiker ingelogd moet zijn. Iemand in het topic over wat men verdient zet zijn gegevens op members-only, maar het is 5 minuten werk om het te omzeilen, zo ook met de topics over kortingscodes. Mijns inziens is het wellicht een idee om er bijvoorbeeld op te zetten dat je minimaal 3 maanden lid moet zijn op de members-only tags te kunnen zien, of een minimaal aantal karma oid., zodat er geen gevoel van schijnveiligheid is omdat de 'privacymaatregel' al valt zodra iemand gewoon de moeite neemt een account aan te maken.
Ik gebruik het vooral zodat het niet in de zoekresultaten van Google is te vinden. Dit bij kortingscodes bijv., of werkgerelateerde zaken.
Als men zich dan toch al registreert dan moet je er al daadwerkelijk naar op zoek zijn.
Als men zich dan toch al registreert dan moet je er al daadwerkelijk naar op zoek zijn.
Het is ook helemaal niet bedoeld als privacy maatregel, het is puur zodat google het niet indexeerd, als je privacy wil moet je geen dingen gaan posten op een openbaar forum
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Het leek me vooral handig voor bijv. die kortingscode-topics, waar mensen met 0 reacties en 0 karma exclusieve codes snipen en geen bedankje plaatsen of zeggen dat ze hem gebruikt hebben.
Ik ben ook wel voor zo'n oplossing.iChaos schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:55:
Het leek me vooral handig voor bijv. die kortingscode-topics, waar mensen met 0 reacties en 0 karma exclusieve codes snipen en geen bedankje plaatsen of zeggen dat ze hem gebruikt hebben.
Iets in de richting van, minstens 1k karma of 1 maand op t.net forum o.i.d.
Zou toch niet zo lastig moeten zijn om dit te implementeren?
Voor ons is iedere Tweaker gelijk. Met 1, 1000 of 100.000 karmapunten. Deze aanpassing gaan we wat mij betreft niet maken.
Dit.iChaos schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:55:
Het gaat ook niet om onderscheid maken tussen hoeveelheid karma, maar om onderscheid te maken tussen mensen die ook iets bijdragen in de community en de mensen die een accountje hebben om codes die tussen [mo] tags staan te kunnen rippen
Try SCE to Aux
Je zet iets op internet, op een publieke plaats. Als ik een diamant op straat zet pakt de eerste die hem ziet, hem op en neemt hem mee. Wat had je zelf verwacht?iChaos schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:55:
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Pagina: 1