Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gaan gamen en ook af en toe filmpjes maken ik maak gebruik van een windows 7 64 bits editie
Wat mag het systeem gaan kosten?
De componenten mogen bij elkaar €750 kosten en het mag uitwijken naar €800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil een muis, toetsenbord, scherm en ps3 controller meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een hele goede processor: ik ga ook games spelen die processor afhankelijk zijn - een beest van een videokaart: dan kan het systeem lang mee - een goed future proof moederbord: ik wil later zonder vevangen kunnen upgraden - een goed setje ram: dat beïnvloed spellen als minecraft best veel - een goede voeding met wat watt over voor upgrades - een mooie behuizing met ruimte
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merk voorkeuren als het in mijn budget ligt en het doet het heel goed dan is het prima
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil battlefield 4 en hardline op ultra kunnen spelen... en als de set rood zwart kan voor ongeveer het zelfde geld zou ik dat heel mooi vinden.
Ga je overklokken?
tuurlijk ga ik voor maximum prestaties!
V&A aangeboden: Sapphire R9 290 4GB GDDR5
V&A aangeboden: Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9R
moederborden vliegen om de oren dus die heb ik nu niet erbij
Ik kan de build op 5 december doen maar ik wil al graag weten wat ik dan kan verwachten enzo, en als jullie daar problemen mee hebben dan is het geen future proof systeem...
Ik wil gaan gamen en ook af en toe filmpjes maken ik maak gebruik van een windows 7 64 bits editie
Wat mag het systeem gaan kosten?
De componenten mogen bij elkaar €750 kosten en het mag uitwijken naar €800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil een muis, toetsenbord, scherm en ps3 controller meenemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een hele goede processor: ik ga ook games spelen die processor afhankelijk zijn - een beest van een videokaart: dan kan het systeem lang mee - een goed future proof moederbord: ik wil later zonder vevangen kunnen upgraden - een goed setje ram: dat beïnvloed spellen als minecraft best veel - een goede voeding met wat watt over voor upgrades - een mooie behuizing met ruimte
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen merk voorkeuren als het in mijn budget ligt en het doet het heel goed dan is het prima
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil battlefield 4 en hardline op ultra kunnen spelen... en als de set rood zwart kan voor ongeveer het zelfde geld zou ik dat heel mooi vinden.
Ga je overklokken?
tuurlijk ga ik voor maximum prestaties!
V&A aangeboden: Sapphire R9 290 4GB GDDR5
V&A aangeboden: Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9R
moederborden vliegen om de oren dus die heb ik nu niet erbij
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 189,80 | € 189,80 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Window | € 78,95 | € 78,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 51,25 | € 51,25 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 457,50 | |
Ik kan de build op 5 december doen maar ik wil al graag weten wat ik dan kan verwachten enzo, en als jullie daar problemen mee hebben dan is het geen future proof systeem...