Vreemd probleem met iPhone 5s

Pagina: 1
Acties:

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb ongeveer een week geleden de tijdelijke gratis app 1Password op mijn 5s (laatste iOS versie) gedownload, ter vervanging van Last Pass. Tot zover prima.

Gisteren heb ik al mijn gegevens erin gezet en alle instellingen in de app naar mijn voorkeuren gewijzgd (Touch ID etc.). Hier begint de ellende.

Iedere keer als ik de app nu open, valt het internet vanaf mijn Netgear WNDR3600 weg. Er is wel Wi-Fi connectie, maar geen internet meer, ondanks dat de lampjes op mijn routers (ik heb ook een Ubee modem van Ziggo) aangeven dat er wel degelijk een connectie is. Als ik de Netgear reset, werkt alles weer prima.

Gisteren alleen al heb ik mijn router een keer of 8 moeten resetten. Ik heb 'm ook al naar de fabrieksinstellingen teruggezet en de laatste update gedraaid.

Gisteravond heb ik 1Password verwijderd, en vanmorgen had ik nog gewoon prima internet. Zojuist de app weer op mijn telefoon gezet en direct daarna via geen een device (5s vriendin, MB, iPad) internet meer.

Heeft iemand enig idee hoe dit mogelijk is en is er een oplossing? Meer mensen hier last van?

edit: Zojuist heeft mijn vriendin de app gedownload. Direct op het moment dat ze deze voor het eerst opent, valt het internet wederom weg, 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door bram1984 op 27-09-2014 08:10 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Issue is inmiddels bekend bij de dev. Er schijnen meer mensen last van te hebben met iOS 8/8.0.2.

Wellicht kan iemand hier het ook even testen?