[Google Drive] Gegevens kwijt bij verwijderen app?

Pagina: 1
Acties:

• handb
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-04-2020
Dag,

Ik wil wat plaats maken om ios8 te installeren op m'n gsm. Nu is Google drive een vrij grote jongen met 3Gb. Echter, als ik deze wil verwijderen verschijnt de melding dat bij het verwijderen van de app tevens alle gegevens worden verwijdert. Is het nou echt zo dat ik alle foto's video's enz kwijt ben als ik drive van m'n gsm af gooi? Dat zou dus betekenen dat als ik eerst alles op drive opsla, dan de app verwijder en ik dan niks meer naar m'n pc kan downloaden van drive?

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:09
Het is toch opgeslagen in de cloud?
Kijk even of je alle bestanden heb via je pc.
Zo ja dan kan je de applicatie verwijderen.
Zo nee dan opnieuw opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ik geloof er weinig van, maar als je echt twijfelt, maak een backup.

De melding waarin staat "dat alles wordt verwijderd", zal wel een standaard iOS melding zijn die geen betrekking op de cloud zal hebben. Krijg je die zelfde melding ook als je een andere app wilt verwijderen?

[ Voor 60% gewijzigd door AW_Bos op 29-09-2014 13:39 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-05 14:08
handb schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 00:11:
Dag,

Ik wil wat plaats maken om ios8 te installeren op m'n gsm. Nu is Google drive een vrij grote jongen met 3Gb. Echter, als ik deze wil verwijderen verschijnt de melding dat bij het verwijderen van de app tevens alle gegevens worden verwijdert. Is het nou echt zo dat ik alle foto's video's enz kwijt ben als ik drive van m'n gsm af gooi? Dat zou dus betekenen dat als ik eerst alles op drive opsla, dan de app verwijder en ik dan niks meer naar m'n pc kan downloaden van drive?
Google Drive heeft de mogelijkheid om bestanden lokaal op te slaan, zodat je sneller toegang hebt en niet elke keer dezelfde bestanden opnieuw moet downloaden. Je kan zelf ook een limiet instellen hoe groot dit mag zijn ;) Zolang het nog in Google Drive zelf staat, verlies je dus enkel de offline kopieën en niks van Google Drive. Nadat je Google Drive opnieuw installeert zul je de bestanden vanuit de app opnieuw moeten/kunnen downloaden als je ze graag offline wil hebben.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djoelzz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-04 16:45
Of iOS8 installeren via Itunes ipv "over the air", dan hoef je geen ruimte vrij te maken op je Iphone.