Verwijderd
SoftFSB voor de K7Pro? Is niet nodig joh, de FDB stel je met deze plank gewoon in de BIOS in
ja maar het is zo makkelijk om em 's avonds ff voor het slapen gaan in windows zonder reboot ff op een hoge fsb te zetten
dit alles voor de koetjes natuurlijk
dit alles voor de koetjes natuurlijk
Dredge,
Dit moet je dus doen met FuzzyLogic van MSI. Je kunt het van hun site downloaden. Werkt perfect met K7pro.
Grtz, Rocco
Dit moet je dus doen met FuzzyLogic van MSI. Je kunt het van hun site downloaden. Werkt perfect met K7pro.
Grtz, Rocco
kijk dat zijn nog eens reply's
thxs Rocco !
ik heb em nu al op 110 mhz draaien, mijn bios ging niet verder als 107 stabiel.
Ik heb trouwens gister SOftFSB wel aan de draai gekregen alleen het proggie maakte een fout met de FSB die stond ineens veel te hoog > meteen een PCI NIC naar de kloten
Nouja is niet anders he, zit nog garantie op ik zal em vandaag eens terugbrengen
ff kijken wat ik meer moet betalen voor een 3com
thxs Rocco !
ik heb em nu al op 110 mhz draaien, mijn bios ging niet verder als 107 stabiel.
Ik heb trouwens gister SOftFSB wel aan de draai gekregen alleen het proggie maakte een fout met de FSB die stond ineens veel te hoog > meteen een PCI NIC naar de kloten
Nouja is niet anders he, zit nog garantie op ik zal em vandaag eens terugbrengen
ff kijken wat ik meer moet betalen voor een 3com
koel! ga ik ook eens downloaden dat fuzzy logic, heb ook een k7-pro en krijg um ook niet verder in BIOS dan 108 mhz
Verwijderd
mischien kijk ik niet goed genoeg, maar hebben jullie ook de url waar ik Fuzzy Logic kan neerhalen, ik kan 't niet op de site van msi vinden.
Het lijkt me toch wel interessant om te proberen, in de bios komt de FSB maar tot 105, en ik weet wel dt mijn 550 de 750 (stabiel) moet kunnen halen. Daarop start ie windows ook wel, maar crashed dan
Het lijkt me toch wel interessant om te proberen, in de bios komt de FSB maar tot 105, en ik weet wel dt mijn 550 de 750 (stabiel) moet kunnen halen. Daarop start ie windows ook wel, maar crashed dan
Jepp, het werkt, dat FL!
gaat nu naar 6 x 111 Mhz, da's beter.
Niet dat ik het merk, want daarvoor moet
ik nog steeds een GFD kopen
gaat nu naar 6 x 111 Mhz, da's beter.
Niet dat ik het merk, want daarvoor moet
ik nog steeds een GFD kopen
Verwijderd
heb mijn Athlon 600 overclocked met een FSB van 115 Mhz en voltage van 1.75 (ik gebruik geen Fuzzy Logic, gewoon in de BIOS). Wordt wel 49-50 C 
Loopt hartstikke stabiel
Loopt hartstikke stabiel
Verwijderd
Nou en? de mijne wordt 52-54 C, afhankelijk van de kamertemperatuur. en ook stabielWordt wel 49-50 C
As tie warmer wordt gaat de tafelventilator erop
Verwijderd
Ik vind 49-50 graden te veel. Heb het liefst iets koeler. Wat is eigenlijk het maximum wat ie kan hebben??
*LOL*tafelventilator
Don't You stare there, Operate!
Pagina: 1