Ha die Tweakers,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het opstellen van een nieuw systeem. Ik heb een R9 290 kunnen overkopen van een vriend en ik hoop een goed systeem hier om heen te kunnen bouwen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil me met dit systeem goed voorbereiden voor de aankomende games zoals Shadow of Mordor, Lords of the Fallen, Dragon Age Inquisition etc. en ook wat games die ik heb gemist zoals Watch_Dogs en Thief. Daarnaast gebruik ik hem voor schoolwerk en dergelijke
Wat mag het systeem gaan kosten?
In totaal hoop ik onder de €650 kwijt te zijn
Welke onderdelen neem je mee?
Ik heb via een vriend een R9 290 voor een vriendschappelijk prijsje kunnen overkopen, en hier om heen wil ik mijn systeem bouwen. Daarnaast heb ik een 2TB 72000rpm schijf liggen en een Samsung EVO 840 128GB voor het systeem. Ook heb ik all randapparatuur (scherm, muis, toetsenbord) en wat andere zaken (Fancontroller, DVD/RW, Externe 5.1 kaart) uit mijn oude systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een goede processor die mijn kaart goed ondersteund en een moederbord welke ik later nog kan uitbreiden met een extra kaart of andere cpu (indien nodig, ik ga uit van niet)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren, ik wil gewoon een goed systeem!
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken, dus ik hoef geen -k processor of een bijpassend moederbord
Ik had dit systeem voor ogen:
Is dit systeem voldoende? Is de voeding goed genoeg etc?
Alvast bedankt!
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het opstellen van een nieuw systeem. Ik heb een R9 290 kunnen overkopen van een vriend en ik hoop een goed systeem hier om heen te kunnen bouwen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil me met dit systeem goed voorbereiden voor de aankomende games zoals Shadow of Mordor, Lords of the Fallen, Dragon Age Inquisition etc. en ook wat games die ik heb gemist zoals Watch_Dogs en Thief. Daarnaast gebruik ik hem voor schoolwerk en dergelijke
Wat mag het systeem gaan kosten?
In totaal hoop ik onder de €650 kwijt te zijn
Welke onderdelen neem je mee?
Ik heb via een vriend een R9 290 voor een vriendschappelijk prijsje kunnen overkopen, en hier om heen wil ik mijn systeem bouwen. Daarnaast heb ik een 2TB 72000rpm schijf liggen en een Samsung EVO 840 128GB voor het systeem. Ook heb ik all randapparatuur (scherm, muis, toetsenbord) en wat andere zaken (Fancontroller, DVD/RW, Externe 5.1 kaart) uit mijn oude systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een goede processor die mijn kaart goed ondersteund en een moederbord welke ik later nog kan uitbreiden met een extra kaart of andere cpu (indien nodig, ik ga uit van niet)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren, ik wil gewoon een goed systeem!
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken, dus ik hoef geen -k processor of een bijpassend moederbord
Ik had dit systeem voor ogen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 169,85 | € 169,85 |
| 1 | MSI H97 GUARD-PRO | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Corsair Carbide SPEC-02 Red Led | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Cooler Master B600 | € 44,95 | € 44,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 414,70 | |
Is dit systeem voldoende? Is de voeding goed genoeg etc?
Alvast bedankt!