Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor studie en films/series

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-tweakers,

Mijn oude laptop is nu zo'n 4 jaar oud en valt letterlijk uit elkaar. Het is dus tijd voor een nieuwe. Ik wil de laptop gebruiken voor de studie. Dit bevat geen videobewerking of iets dergelijks, maar gewoon simpele tekstverwerking. Het zou dus fijn zijn als de laptop niet te zwaar is, dus zeker niet meer dan 2,5 kg. Daarnaast kijk ik graag films/series, een goede resolutie is dus van belang (Full HD, 15,6 inch of een slag kleiner). Bovendien moet de laptop snel zijn, dus een redelijke processor is ook van belang.

Zelf had ik het volgende in gedachten.
#ProductPrijsSubtotaal
1Lenovo Essential B50-70 MCC2TMH€ 597,-€ 597,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 597,-

Ik hoop dat dit voldoende informatie is en jullie mij hierbij kunnen helpen.
In ieder geval alvast bedankt!

Wat ga je met je laptop doen?
Studie en bekijken van films en series.

Wat is je budget?
Ongeveer 600 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Voor mijn studie zal ik de laptop meenemen naar colleges.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee geen voorkeur.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 16:16
De laptop die je hier voorstelt voldoet aan al jouw eisen. De Processor is snel zat voor wat je er mee wilt doen en aangezien je toch niet wilt gamen, is een betere videokaart ook niet van doen.

Een Full HD scherm is inderdaad een hele goede eis want dat voegt echt iets toe aan de beleving en het gebruik van de laptop.

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Je zou ook nog een Lenovo S540 kunnen overwegen. Ietsjes duurder, maar ook lichter en waarschijnlijk ook wat meer solide.

Als student kun je ook nog Lenovo mailen op josullivan@lenovo.com en dan vragen naar Lenovo's affinity program for students en dan kun je er 10% korting uit slepen.

Of je kan overwegen om hem via Duitsland te bestellen. De S540 kun je via de Duitse Lenovo site nog goedkoper krijgen met de coupon SPARE7%TPS, en dan als je op "zur kasse gehen" hebt geklikt in de adresbalk Locale=de_DE aan te passen naar Locale=nl_NL

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Duitsland heeft geen qwerty toetsenbord

• job89
Je kan tijdens de bestelprocedure kiezen voor een "Tastatur mit Hintergrundbeleuchtung, Amerikanisches Englisch mit Euro-Symbol" dus gewoon het vertrouwede QWERTY toetsenbord.

Verwijderd

Als je voor de S540 zou kiezen, dan kan ik je aanraden om een Full HD scherm te nemen. Dan kun je namelijk de promocode FHDpromo invoeren. Scheelt je 8% en je hoeft niet vanuit Duitsland bestellen.
Gewoon via de Nederlandse website!

• job89
Dan ben je als student nog steeds beter uit op de Nederlandse site met 10% door even te mailen naar josullivan@lenovo.com

[ Voor 10% gewijzigd door job89 op 28-09-2014 15:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
job89 schreef op zondag 28 september 2014 @ 11:03:
Je zou ook nog een Lenovo S540 kunnen overwegen. Ietsjes duurder, maar ook lichter en waarschijnlijk ook wat meer solide.

Als student kun je ook nog Lenovo mailen op josullivan@lenovo.com en dan vragen naar Lenovo's affinity program for students en dan kun je er 10% korting uit slepen.

Of je kan overwegen om hem via Duitsland te bestellen. De S540 kun je via de Duitse Lenovo site nog goedkoper krijgen met de coupon SPARE7%TPS, en dan als je op "zur kasse gehen" hebt geklikt in de adresbalk Locale=de_DE aan te passen naar Locale=nl_NL
Bedankt voor je reactie!
De Lenovo S540 is inderdaad lichter. Nadeel in vergelijking tot de Lenovo B50-70 is wel dat de S540 4GB RAM heeft en 500 GB aan opslag. Is dit in de prestatie van de laptop te merken? Ik zou deze opties eventueel erbij kunnen kopen, maar dan wordt de laptop een stuk duurder. Wat zijn precies de voordelen van de S540 in vergelijking met de B50?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2014 23:51 ]

Pagina: 1