Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat ik vooral wil gaan doen is games spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximale prijs weet ik nog niet zeker, ongeveer €850-€950, het toetsenbord, de muis en de monitor moeten in deze prijs passen. OS cd heb ik thuis liggen. Het maximale bedrag komt er anders later nog wel bij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen beeldscherm, toetsenbord of muis. Het toetsenbord en muis pakket wordt CoolerMaster Devastator en beeldscherm 21,5 inch (en het liefst 1080p).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De GPU die ik wil gaan gebruiken is de Geforce GTX 760, geen AMD want daar heb ik slechte ervaringen mee. Een i5 CPU zou denk ik goed genoeg zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Cooler Master en Asus zijn de merken die ik graag in mijn pc zou zien zitten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc kast die ik wil gaan gebruiken is een Cooler Master Elite 430. Ik heb deze al gevonden voor €42,50.
Ga je overklokken?
Nope ik ga niet overklokken.
Wat ik vooral wil gaan doen is games spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
De maximale prijs weet ik nog niet zeker, ongeveer €850-€950, het toetsenbord, de muis en de monitor moeten in deze prijs passen. OS cd heb ik thuis liggen. Het maximale bedrag komt er anders later nog wel bij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen beeldscherm, toetsenbord of muis. Het toetsenbord en muis pakket wordt CoolerMaster Devastator en beeldscherm 21,5 inch (en het liefst 1080p).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De GPU die ik wil gaan gebruiken is de Geforce GTX 760, geen AMD want daar heb ik slechte ervaringen mee. Een i5 CPU zou denk ik goed genoeg zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Cooler Master en Asus zijn de merken die ik graag in mijn pc zou zien zitten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc kast die ik wil gaan gebruiken is een Cooler Master Elite 430. Ik heb deze al gevonden voor €42,50.
Ga je overklokken?
Nope ik ga niet overklokken.
[ Voor 4% gewijzigd door MrDanMan op 26-09-2014 14:28 ]