Toon posts:

Welke verzekering voor iPhone 6 (gekocht in Duitsland)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er een goede tip voor een verzekering voor een iPhone 6 plus.
Toestel is in Duitsland gekocht.

AppleCare+ lijkt me wel wat maar ik heb meen ik ergens gelezen dat dat niet kan met een in het buitenland aangeschaft toestel. Of moet ik dan daar de verzekering erbij kopen? Eigenlijk vreemd want de dekking is wel wereldwijd.

ProAssist kan ik overstappen (loopt mijn huidige verzekering). In tegenstelling tot velen goede ervaring mee maar wel vrij duur.

ANWB dekt geen vallen of defecten.

Alle tips meer dan welkom, ik wil vanavond mijn toestel gaan oppikken in Oberhausen maar wil het wel kunnen verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:12
Gewoon bellen met Apple, dan kunnen ze de Applecare+ wel toekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:00
AppleCare+ gekocht in Duitsland is gewoon te gebruiken in Nederland, zelf bij mijn 5s direct afgesloten en ook in Nederland gebruikt. Nu bij mijn 6 hetzelfde gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik heb bij mijn inboedelverzekering bij Aegon de mogelijkheid om tot 1000 euro mee te verzekeren (iphone = 799, dus prima)..

kosten: 1,54 euro per maand!

Prima deal, ze betalen direct uit. Helaas 1 keer voorgehad.

[edit] geen eigen risico.

[ Voor 6% gewijzigd door Remko.me op 26-09-2014 23:02 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieBommbarie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-08 13:09
Vrouwtje en ik hebben beide telefoons voor ongeveer 25€ per jaar bij interpolis in de kostbaarheden verzekering.
Wel 40€ eigen risico per geval maar tot nu toe kan dan prima uit en vind ik ook wel redelijk.
Ze zijn erg vlot met uitbetalen bij de schade (1x nu in 1 jaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebusta
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 20:01
Heb voor de iphone 5 een verzekering gehad van coveryou. Geen gebruik van hoeven maken, maar heb daarom ook geen ervaring met deze maatschappij.

Voor de 5 was de verzekering €80 per jaar.
Ik neig zelf heel erg naar Apple care+. Voor €99 en dan 69€ eigen risico klinkt interessant. Wel heb je dan geen dekking tegen diefstal.

Ben wel benieuwd hoe het zit met de dekking van Apple care. Er staat dat Ze je toestel reparen of vervangen. Maar krijg je bij elk schade gevalletje gewoon een refurbised toestel of vervangen ze bv. alleen het scherm?
Want voor een vervangend toestel vind ik het dan goedkoop. Maar voor alleen reparaties denk ik dat een normale verzekering misschien beter is.

Wat zijn jullie ervaringen met Apple care+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Applecare+. Rest is bullshit imho en kost in principe hetzelfde.

/edit
Oh ja, forgot, diefstal doen ze niet, das wel een verschil.

[ Voor 35% gewijzigd door UltraSub op 26-09-2014 22:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, het wordt Appelcare+.
Kan ik volgens servicedesk gewoon in Nederland afsluiten. Wist niet dat het ook in Duitsland kon, was handiger geweest. Nu dus tot maandag goed opletten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv87
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:49
Remko.me schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 22:00:
Ik heb bij mijn inboedelverzekering bij Aegon de mogelijkheid om tot 1000 euro mee te verzekeren (iphone = 799, dus prima)..

kosten: 1,54 euro per maand!

Prima deal, ze betalen direct uit. Helaas 1 keer voorgehad.

[edit] geen eigen risico.
Hoe werkt dat precies? Heb ook een inboedelverzekering bij Aegon, maar kan dit zo snel nergens terugvinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Op welke termijn vervangt applecare je toestel?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
AppleCare: bellen, versturen meteen een nieuw toestel met UPS, dag later ontvangen, backup terugzetten. En dan heb je twee weken om het oude toestel met UPS terug te versturen (labels zitten erbij).

[ Voor 5% gewijzigd door UltraSub op 29-09-2014 10:24 ]

Pagina: 1