Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 01:41
Recent in het nieuws waren er problemen gemeld met mensen die onverklaarbare data hebben verbruikt en geen melding hebben gekregen over dat verbruik.

Nu heb ik daar geen last van maar heb wel de laatste dagen wat veel internet verbruikt over 3g.

Mijn telefoon geeft aan dat ik van 1-30 september tot nu toe 1,36gb heb verbruikt.

Mijn abonnement is voor 2gb data, dus tot zover geen probleem.

Kijk ik nu echter op de mijn vodafone site, die is bijgewerkt tot ergens vandaag geeft die aan dat ik maar 360mb heb verbruikt.

De verbruiksmeter van Android werkt alleen op 3G, dus wifi data wordt hierin niet meegenomen.
Mijn youtube verbruik is 0,96GB aldus mijn telefoon, ik zou dus bijna zeggen dat vodafone mijn youtube gebruik niet meerekend,

Ik verwacht geen problemen, maar zijn er meer mensen met een dergelijk groot verschil?
Ik kan begrijpen dat de teller een paar dagen achterloopt, maar het aangegeven verbruik van 360mb had ik al binnen een week...

En is er wellicht een verklaring voor? Ik heb een Vodafone Red abonnement met onbeperkt bellen en 2gb databundel (4G, maar mijn note 2 heeft enkel 3G)

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 08:27
ik zelf heb al meerdere malen gehad dat ik stevig over de data bundel heen zat doordat ik te laat een sms notificatie ontving van Vodafone over het volledig gebruikt hebben van de data bundel. ze geven je doodleuk de rekening van €107 euro en controleren dit zelf helaas ook verder niet..

Dus heb ondertussen 2 maal al contact op moeten nemen met hun servicedesk om de kosten hiervoor te laten verrekenen.

Het ajmmer is dat ik daarna alsnog mijn data wil kunnen gebruiken voor Whapp. Daarvoor mag je dan dus wel doodleuk de hoofdprijs betalen en wordt geen compensatie aangeboden :|

Normaliter sturen ze op 80% ook een sms notificatie zodat je op je internetgebruik let, maar ook hier geld een helaas....

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 01:41
In het verleden heb ik altijd prima een sms ontvangen, en ik heb een blox dat je voor 2 euro 50mb extra hebt, dus mocht in overhoopt er overheen gaan dan vallen de kosten (hopelijk) mee.

Maar nu is er (volgens mijn telefoon) in ieder geval nog niks aan de hand, maar dat ik maar 360mb heb verbruikt volgens My Vodafone terwijl mijn telefoon zegt dat het 1,36gb is (wat ik overigens meer geloof gezien ik onderweg in de auto nog wel eens wat muziek opzet via youtube,) vind ik wat meer verbazingwekkend.

Litebit.eu voorraad check :).