PC upgraden voor FIFA 15

Pagina: 1
Acties:
  • 198 views

• luukst
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-01-2023
Allereerst, ik ben een leek op het gebied van computers, vandaar dat ik jullie hulp vraag.
Ik wil graag FIFA 15 normaal kunnen spelen op mijn computer, behalve FIFA speel ik ook nog een beetje
World of Warcraft en af en toe Modern Warfare 3. FIFA 14, Wow en MW3 kon ik hier nog op spelen maar FIFA 15 absoluut niet, de computer geeft aan dat het cpu gebruik ongeveer 100% is.

Mijn huidige systeem (volgens Speccy):
Besturingssysteem
Windows 7 Ultimate 64-bit SP1
Processor
Intel Core 2 Quad Q8300 @ 2.50GHz
Yorkfield 45nm Technologie
RAM
4,00GB
Moederbord
MEDIONPC MS-7366 (CPU 1)
Grafisch
MD 20122 (1680x1050@59Hz)
1024MBNVIDIA GeForce GT 220 (MSI)
Opslag
596GB Western Digital WDC WD6400AACS-00G8B1 ATA Device (SATA)
37 °C
Optische schijven
HL-DT-ST DVDRAM GH22NS40 ATA Device
Geluid
High Definition Audio Device

Ik heb geen idee wat het minimaal vereiste voor FIFA 15 kost, maar het liefst geef ik niet meer uit dan een paar honderd euro.

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
wow je hebt de template verwijderd en de post 'verkracht'

Ga dit maar eens goed doorlezen DAA beleid
Handleiding Pricewatch

Dit kan natuurlijk wat aardiger...

[ Voor 12% gewijzigd door br00ky op 26-09-2014 13:16 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-03 22:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste luukst,
ondanks dat je een leek bent verwachten we hier iets meer eigen inzet. Zoals je bij het openen van je topic zag, hebben we een aantal vragen die we op zijn minste beantwoord willen zien. Hoeveel mag het kosten? Welke dingen heb je al/wil je meenemen? Op welke resolutie en instellingen game je?

Die vragen heb je nu helaas allemaal wegge-edit. Daarnaast is het de bedoeling dat je zelf eerst met een opzet komt. Die ontbreekt ook. Zeker nu FIFA15 net uit zijn er genoeg voorbeelden te vinden van systemen die aan je wens kunnen voldoen. Die kan je als leidraad gebruiken bij jouw zoektocht. Ook hebben we een speciale reviews: Desktop-BBG: september 2014 waarin je systemen vindt binnen een aantal budgetten die aan je verwachtingen zullen voldoen.

Misschien ben je ook wel klaar met een aantal tweaks aan je huidige systeem. Probeer dit eerst goed uit te zoeken.

Voor nu gaat deze op slot.

Dit topic is gesloten.