[advies] Laptop voor regulier gebruik

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 355182

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn laptop zal voornamelijk voor regulier gebruik zijn. Gamen,serie's kijken en programma's zoals Word,Excel etc. gebruiken. Af en toe een beetje photoshop maar dan alleen om kleine aanpassingen te doen en geen zwaar gebruik.

Voorkeuren speciaficaties
Het liefst heb ik een 17,3" laptop.
Dit omdat ik er vrij weinig mee zal reizen en mocht ik ermee reizen ik een aparte tas zal gebruiken.
Het liefst 8GB RAM.

Wat voor games?
Qua games gaat het vooral om RTS en Shooters bij mij.
Hier en daar af en toe FIFA of een race spelletje.

De laptop zal voornamelijk te maken krijgen met:
Starcraft 2
Total war series ( van Rome 1 tot Rome 2)
Counter Strike:Global Offensive
COD (vrijwel alle COD's)
BF 2-4
Sims 4
Fifa 2014-2015

Ik denk dat de meeste laptops rond mijn budget geen problemen gaan hebben met FIFA en Sims, maar maak me wel een beetje zorgen om de shooters.

Waarom geen desktop?
Ik heb helaas geen plek voor een desktop in mijn huidige woonruimte.

Wat is je budget?
Mijn budget is eigenlijk max. 1000 euro. Maar het liefst zit ik hier natuurlijk onder.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Alleen af en toe, niet dagelijks. Gewicht is voor mij geen probleem en transport gaat toch voornamelijk met het OV.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt mij niet uit, het gaat mij om kwaliteit(dit is wel degelijk natuurlijk aan bepaalde merken gekoppeld).

Eigen research/voorkeuren?
Zelf heb ik natuurlijk ook rond gezocht en ben ik ook op pad gegaan naar de mediamarkt om daar gewoon een beetje te voelen aan de laptops.

De verkoper raadde mij daar aan om de : http://tweakers.net/price...v3-772g-54208g50makk.html te nemen.

Zelf viel mijn oogje ook op de : http://www.mediamarkt.nl/...3,1442315.html?langId=-11
Deze zit alleen echt tegen het maximum aan van mijn budget

Graag zou ik wat advies willen krijgen over evt. andere laptops die aan mijn eisen voldoen.

Alvast bedankt!

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 355182 op 26-09-2014 12:06 ]