Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WoW-spelers krijgen optie om verwijderde characters...

Pagina: 1
Acties:

• akatsui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
Originele quote van Blizzard, gejat van MMO-champion:
In the upcoming pre-Warlords of Draenor content patch, we’re adding a new feature that allows players to undelete characters. But before you delete that character, there are a few limitations we want you to let you to know about first.

Characters under level 10 and Death Knights at level 55 are not eligible to be undeleted.
Characters between level 10 and level 29 will no longer recoverable after 90 days.
Characters between level 30 and 49 will no longer recoverable after 120 days.
All other characters level 50 and above are eligible to be undeleted at any time.
Please keep in mind you will only be able to use the undelete option once every 30 days.

Undeleting a character restores all of its enchantments, gems, and items fully intact. You’ll be able to get back into action right away, and your character won’t remember being deleted—we won’t tell, either.

Shhhh. . . .
Aangezien er werdt gezegd dat dit onbekend was. :)

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Om even aan te haken, ik vind het taalgebruik in het bericht erg vreemd. Meerdere malen word er gesproken over 'niveau' in plaats van het gangbare woord 'level', een onnodige vertaling lijkt mij. Vervolgens gaat het wel over het 'characters' in plaats van karakters of personages en daarna gaat het zelfs over 'wezens'. Het bijgevoegde plaatje is trouwens ook al uit 2004 ofzo, een leuk Warlords of Draenor plaatje past veel beter.

Ik kan het niet fout noemen maar bij dit bericht zat ik mij meer te ergeren aan het taalgebruik dan dat ik de inhoud daadwerkelijk aan het lezen was.