Post kwijt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Hoi Adjes,

Het kan zijn dat ik compleet gek geworden ben... maar volgens mij is er een post verwijderd of zo?
Iemand poste (volgens mij afgelopen week) in een topic in mijn bookmarks dat ie Synology DSM 5.1 op een Vmware bak had gezet. Ik reageerde daarop hoe het performde want bij mij werkt het voor geen meter op m'n HP Microserver (dacht ook dat het het microserver topic was). Maar kan die reactie van mij, of van die ander nergens meer vinden?

Jullie enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik kan inderdaad een verwijderde post vinden van jou: reactie 42942559 en hier heb je de reden: Verwijderd in "Het grote HP Proliant Microserver topic"

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dirk schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 12:35:
Ik kan inderdaad een verwijderde post vinden van jou: reactie 42942559 en hier heb je de reden: Verwijderd in "Het grote HP Proliant Microserver topic"
Wat gek dat ze echt verwijderd worden... dat gebeurt nooit. Daarnaast was ie volgens mij veel later dan 16 September gepost

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Die posts moeten direct onder de modbreak hebben gestaan (ze zijn van de 25e), dus er was geen enkele reden om een nieuwe modbreak neer te zetten. Als je zo lomp een modbreak negeert dan is het volledig terecht dat de posts zonder enige waarschuwing of melding verdwijnen.

Verder is het inderdaad ongewoon om een post volledig te verwijderen, normaal gaan ze naar TC, dan zijn ze veel makkelijker terug te vinden als dat nodig zou zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.