Beste heer/dame,
Ik ben net gestart met het leren van javascript / Jquery. Maar irriteer me al een hele tijd dat bij mijn werkgever de keyCode bij de inlog niet meer werkt op onze website.
Ik heb hieronder de code gekopieerd. Ik snap het nog niet genoeg om het probleem op te lossen, maar volgens mij is de script niet gebaseerd op de nieuwere versies van IE / Opera / Chrome / Firefox.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik ben net gestart met het leren van javascript / Jquery. Maar irriteer me al een hele tijd dat bij mijn werkgever de keyCode bij de inlog niet meer werkt op onze website.
Ik heb hieronder de code gekopieerd. Ik snap het nog niet genoeg om het probleem op te lossen, maar volgens mij is de script niet gebaseerd op de nieuwere versies van IE / Opera / Chrome / Firefox.
Kan iemand mij hiermee helpen?
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <script type="text/javascript" language="Javascript"> function entsub(myform) { if (navigator.appName.indexOf("Microsoft") !=-1 || navigator.userAgent.indexOf("Opera") !=-1){ cd = event.keyCode; chra = String.fromCharCode(event.keyCode); if (cd == 13){ document.forms['inlogfrm'].inlog_enter_key.value="1"; document.forms['inlogfrm'].submit(); } else { return true; } } else { return true; } } </script> |
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2014 10:13 ]