Wat is een aanteraden koeler voor een T-bird 1,4Ghz? Ik wil deze op 1,6Ghz laten lopen... en jah... dan wil ik toch wel een beetje koeling
www.oc-shop.nl
www.ned-cool.nl en anderen
Neem bijvoorbeeld Globalwin, Alpha, Swiftech, ThermoEngine oid, bereid je voor op een hoop herrie, maar dan heb je ook wel wat. Voor hoge snelheden kun je het beste waterkoeling nemen icm peltier
(bijv Swiftech blokkie = beste)
www.ned-cool.nl en anderen
Neem bijvoorbeeld Globalwin, Alpha, Swiftech, ThermoEngine oid, bereid je voor op een hoop herrie, maar dan heb je ook wel wat. Voor hoge snelheden kun je het beste waterkoeling nemen icm peltier
Verwijderd
Een vette koeler? Koop een thermaltake mega-orb, flikker die bij je lokale frieteboer een uurtje in zijn bakolie, vis hem er uit en voila, een vette koeler.
Verwijderd
koeler in een afzuigkap is vaak nogal vet, bij mij in ieder geval wel.
en anders SEARCH!!!!
en anders SEARCH!!!!
Op dinsdag 12 juni 2001 14:50 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Een vette koeler? Koop een thermaltake mega-orb, flikker die bij je lokale frieteboer een uurtje in zijn bakolie, vis hem er uit en voila, een vette koeler.
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Verwijderd
Swiftech 462 met de 60HP cooler, heb ik ook, en heb je zeker nodig voor een 1.4 Ghz nodig.
Bij mij loopt hij op full load op 38 graden. Dit is de beste koeler op het moment.
Een nadeel is hij maakt een tering kabaal. Klinkt netzoals een fohn die keihard aanstaat. Maar koelt echt gruwelijk
Bij mij loopt hij op full load op 38 graden. Dit is de beste koeler op het moment.
Een nadeel is hij maakt een tering kabaal. Klinkt netzoals een fohn die keihard aanstaat. Maar koelt echt gruwelijk
ThermoEngine Super-Charged
met een beetje artic silver 2
jammie dat woord smullen van je 1.4
met een beetje artic silver 2
jammie dat woord smullen van je 1.4
hier heb ik ook naar zitten kijken:
mijn eisen:
-stil
-koel
Uitkomst:
-Noise control silverado
-Coolermaster iets met I11 of I51 er in.
In jou geval is het beter om de silverado te nemen.
kijk eens op www.tomshardware.com : 47 koelers round-up...
mijn eisen:
-stil
-koel
Uitkomst:
-Noise control silverado
-Coolermaster iets met I11 of I51 er in.
In jou geval is het beter om de silverado te nemen.
kijk eens op www.tomshardware.com : 47 koelers round-up...
de site die hier stond bestaat niet meer
Verwijderd
de alpha pal6035 met delta fan koelt zeeer goed... goed genoeg in ieder geval.
---------------------------------------------
athlon1,33@1.51,alpha6035+delta,asusa7v133,256MB mushkin rev.2,2xseagate barracuda 30,6 in raid0,asusv7700deluxe,soundblaster live 5.1,pioneer dvd+sony rewriter
---------------------------------------------
athlon1,33@1.51,alpha6035+delta,asusa7v133,256MB mushkin rev.2,2xseagate barracuda 30,6 in raid0,asusv7700deluxe,soundblaster live 5.1,pioneer dvd+sony rewriter
Verwijderd
Hmmm.... er komt binnenkort een Thermoengine met een Koperen Core. Ik zou die kopen als die uitkomt. En anders een Swiftech.
bedenk wel dat sommige 800 gram zijn en dat amd 300 adviseert als max. Dus ff extra vastmaken (touwconstuctiesOp dinsdag 12 juni 2001 19:45 schreef iefje het volgende:
Hmmm.... er komt binnenkort een Thermoengine met een Koperen Core. Ik zou die kopen als die uitkomt. En anders een Swiftech.
De Socket kan 300gram aan, als je de cooler vastschrijft aan het moederbord kan deze veel meer aan.
5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080
dangerdan maze2-2
vapochill
kyrotech
DAMN
UTFS
vapochill
kyrotech
DAMN
UTFS
if broken it is, fix it you should
watercooling
phase-change cooling (kryotech ed.)
dat zijn pas vette koelingen
2Ghz here you come!
edit: ik ben best wel blind
phase-change cooling (kryotech ed.)
dat zijn pas vette koelingen
2Ghz here you come!
edit: ik ben best wel blind
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Pagina: 1