Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MS Office 2010 Professional KOPEN

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik deze het beste aanschaffen?

Er moet Word, Excel, Outlook, Powerpoint, Access & Publisher op zitten.

En het moet van 2010 zijn.

Iemand een idee waar ik dez ekan verkrijgen ipv alleen bij bol.com.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit heeft niet te maken met Serversoftware en Windows Servers

Het zou eventueel passen in Client Software Algemeen (of als het complexer wordt qua inkoop in Shopping Forum), maar ik sluit het topic ipv. te verplaatsen. Dit omdat (ook) in CSA meer input wordt verwacht cf. Het algemeen beleid #topicplaatsen

Je kunt een nieuw topic openen in CSA, maar dan ajb met wel meer beschrijving waarom je niets kunt vinden (zie FAQ topicplaatsen). Je kunt bij deze verouderde versie niet verwachten dat het nog breed (of goedkoper) beschikbaar is. Maar alleen al in de pricewatch zijn naast bol.com diverse andere suggesties te vinden. Let bij Google-zoekhits natuurlijk wel op de betrouwbaarheid van de winkel, bij twijfel meenemen in de vraag in een topic.

Office 2013 nemen kan natuurlijk ook. Misschien kan je wel een downgrade doen, weet ik niet zeker dus dat zou je moeten opzoeken.

Maar het topic gaat zoals gezegd hier dicht.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.