Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Iphone 6 verbuiging

Pagina: 1
Acties:

• GroundBreaking
  • Registratie: November 2012
  • Nu online
nieuws: Apple: iPhone 6 Plus die buigt bij normaal gebruik 'zeer zeldzaam'
Dunne telefoons hebben al zo lang langer dergelijke problemen
Is nu wel een beetje kromme zin volgens mij. ;)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
Fixed :)

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-11 12:53
also, kun je niet het makkelijk buigen van het scherm als minpunt opschrijven? dat vind ik namelijk wel essentieel als je een review schrijft met als belangrijkste punten in de conclusie zetten. de behuizing en de sterkte van de behuizing is ook erg van belang.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:01

WoutF

Hoofdredacteur
silverchaoz schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:38:
also, kun je niet het makkelijk buigen van het scherm als minpunt opschrijven? dat vind ik namelijk wel essentieel als je een review schrijft met als belangrijkste punten in de conclusie zetten. de behuizing en de sterkte van de behuizing is ook erg van belang.
Als wij iets zelf niet ervaren hebben vind ik het gevaarlijk om compleet af te gaan op verhalen. Ja, er zijn mensen wiens iPhone 6 Plus gebogen is, maar dat gold net zo goed voor de 5 en 5s, en ook voor telefoons van andere merken. Ik heb er ook een week lang mee rondgelopen, in mijn broekzak, zonder enig probleem. Een echte buigtest hebben we niet gedaan, maar ik heb er wel flink wat druk op uitgeoefend zonder dat hij doorboog. Ik vraag me dus sterk af of het echt zo'n gigantisch probleem is als sommige media beweren

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21-11 12:53
WoutF schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 08:47:
[...]

Als wij iets zelf niet ervaren hebben vind ik het gevaarlijk om compleet af te gaan op verhalen. Ja, er zijn mensen wiens iPhone 6 Plus gebogen is, maar dat gold net zo goed voor de 5 en 5s, en ook voor telefoons van andere merken. Ik heb er ook een week lang mee rondgelopen, in mijn broekzak, zonder enig probleem. Een echte buigtest hebben we niet gedaan, maar ik heb er wel flink wat druk op uitgeoefend zonder dat hij doorboog. Ik vraag me dus sterk af of het echt zo'n gigantisch probleem is als sommige media beweren
ja is goed! bedankt voor de info! :)

• NovapaX
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-11 15:52
Misschien bij de recente artikelen over dit (in mijn ogen nogal opgeblazen) probleem wat meer wetenschappelijke informatie en reacties van apple toevoegen.
Zoals deze (gemeten) test: YouTube: The Official iPhone 6 Plus Bend Test

En het feit dat apple wat pers heeft uitgenodigd in de test-labs om te laten zien hoe getest wordt e.d.
http://www.macrumors.com/...esting-facility-detailed/

1740Wp: 12xSF145-S @ Hosola 1600TL [pvoutput]
Sparql TV wiki

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Of het zitten op het toestel of het stoppen van de smartphone in skinny jeans ook tot die testen behoort, is onbekend.
Dit komt niet overeen met het bronartikel.
Another test, according to Apple, is called the "sit test." This test simulates sitting on a hard surface with the phone in the back pocket of a pair of tight jeans. Apple said it runs the phones through thousands of cycles testing the phone in different positions.

• Alfredo
Ik heb het gevoel dat eens een redacteur geantwoord heeft, er niet meer naar de topics gekeken wordt (niet de eerste keer dat dit gebeurt). Moet ik in het vervolg beter een nieuw topic aanmaken?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Alfredo schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:04:
Ik heb het gevoel dat eens een redacteur geantwoord heeft, er niet meer naar de topics gekeken wordt (niet de eerste keer dat dit gebeurt). Moet ik in het vervolg beter een nieuw topic aanmaken?
Nee hoor. Redacteuren kijken regelmatig in Geachte Redactie.

Vergeet niet dat het gisteren en eergisteren weekend was :)

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Still here oOo

Dank voor alle opmerkingen. We hebben inmiddels op zaterdag een follow-up geplaatst met een gecontroleerde test. Er nu nog meer aandacht aan besteden lijkt me daarom echt overkill :)

• Alfredo
Maar het staan nog steeds fout in het artikel. Dat hoort toch gewoon aangepast te worden?
Of het zitten op het toestel of het stoppen van de smartphone in skinny jeans ook tot die testen behoort, is onbekend.
Wordt rechtstreeks tegengesproken door jullie bron:
Another test, according to Apple, is called the "sit test." This test simulates sitting on a hard surface with the phone in the back pocket of a pair of tight jeans. Apple said it runs the phones through thousands of cycles testing the phone in different positions.

• Alfredo
Misha schreef op maandag 29 september 2014 @ 21:29:
[...]

Nee hoor. Redacteuren kijken regelmatig in Geachte Redactie.

Vergeet niet dat het gisteren en eergisteren weekend was :)
Ze kijken inderdaad, maar blijken zich in dit geval weinig aan te trekken van de accuraatheid van hun artikelen. Begrijp niet echt waarom het zo moeilijk is om even die zin te herschrijven.
Zitten op het toestel en het stoppen van de smartphone in skinny jeans behoort ook tot die testen volgens Apple.
Heeft mij welgeteld 15 seconden gekost.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Het kostte mij iets meer dan 15 seconden, maar het is wel aangepast :)
Pagina: 1