Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor een vriend MAX 600

Pagina: 1
Acties:

• jeroenvangoch
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-11 17:31
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Hij wil er vooral mee gaan gamen en dan waarschijnlijk Minecraft, League of Legends en wat grotere games op low settings.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Hij (zijn ouders) wil MAX 600 euro uitgeven. Ik weet dat dit niet veel geld is voor een laptop met gamen als doel dus dat wordt een uitdaging.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ik denk dat hij hem vooral wil verplaatsen in huis en af en toe naar mij mee wil nemen. (1km op de fiets)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
nee.

Ik had zelf deze Laptop in mind omdat ie een redelijke GPU heeft voor de prijs, (correct me if I'm wrong) een 1TB HDD voor alle rotzooi en 8 GB aan ram dat toch ook wel lekker is.
#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Aspire V5-552-10578G1Taii€ 539,05€ 539,05
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 539,05

Verwijderd

Als hij nog 25 euro zelf bijlegt kan hij deze laptop kopen: pricewatch: HP Pavilion 15-p042nd

Betere grafische kaart de R7 M260 met eigen geheugen en 1920x1080 pixels beeldscherm.

• jeroenvangoch
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:22:
Als hij nog 25 euro zelf bijlegt kan hij deze laptop kopen: pricewatch: HP Pavilion 15-p042nd

Betere grafische kaart de R7 M260 met eigen geheugen en 1920x1080 pixels beeldscherm.
Maar volgens deze review + benchmarks scoort een model goedkoper (zelfde specs maar dan met een a8 processor ipv. een a10) behoorlijk lager op gamen dan de acer in mijn lijstje. Ik weet niet hoeveel invloed de processor daar op heeft.

reviews: Basislaptop round-up: wat te kiezen onder de 600 euro

[ Voor 12% gewijzigd door jeroenvangoch op 26-09-2014 00:42 . Reden: linkje vergeten :P ]

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:46

Thomg

Aww yiss

jeroenvangoch schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:40:
[...]

Maar volgens deze review + benchmarks scoort een model goedkoper (zelfde specs maar dan met een a8 processor ipv. een a10) behoorlijk lager op gamen dan de acer in mijn lijstje. Ik weet niet hoeveel invloed de processor daar op heeft.

Maar... Full HD vs WXGA Wide is een groot punt. 768p vind ik niet meer kunnen bij een budget van +500 tenzij er een erg goed excuus voor is.

• jeroenvangoch
Thomg schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:43:
[...]

Maar... Full HD vs WXGA Wide is een groot punt. 768p vind ik niet meer kunnen bij een budget van +500 tenzij er een erg goed excuus voor is.
Mijn vriend is niet echt opgegroeid met computers en door mij is hij er meer geïnteresseerd in geraakt, daarbij heeft ie zn ps3 aangesloten op een beeldbuis met een toeter. Dus hij zal het verschil in resolutie niet echt merken. Plus op een lagere resolutie draaien games beter.

Verwijderd

jeroenvangoch schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 00:40:
[...]

Ik zie daar ook dat de GT720M gewoon een pak beter presteert. Deze 17" inch laptop heeft een GT820M die weer een beetje beter is, heeft een FHD scherm en een i3 processor maar enkel de U variant. Dat is dan weer wat minder. pricewatch: Acer Aspire E5-771G-30CK

• jeroenvangoch
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 03:29:
[...]

Ik zie daar ook dat de GT720M gewoon een pak beter presteert. Deze 17" inch laptop heeft een GT820M die weer een beetje beter is, heeft een FHD scherm en een i3 processor maar enkel de U variant. Dat is dan weer wat minder. pricewatch: Acer Aspire E5-771G-30CK
Het is de laptop die beter presteert niet de grafische kaart en nogmaals ik weet niet hoeveel invloed de processor op de framerate heeft maar de Asus waar de GT720M in zit heeft ook een i7. En als de processor veel te maken heeft met de framerate dan zou de laptop die jij aanraad misschien minder uit die 820M halen. Maar ik heb hier nog niet heel veel verstand van dus alles wat ik zeg is wat ik denk, het kan best zijn dat het heel anders in elkaar zit. :P

• jeroenvangoch
Even voor de duidelijkheid ik zoek dus de beste gaming laptop voor MAX 600 euro. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al door. :)

• jeroenvangoch
Ik zag dat deze in de de aanbieding was op de Dell webshop http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-5547-laptop ik denk dat dit de een van de beste is die je kunt krijgen voor dit geld of heb ik dat mis?
Pagina: 1