• filou
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-04 02:15
Hallo, ik heb van de week een asus gtx970 videokaart besteld.

Nu zie ik dat die maar uit stock blijven. Heeft er iemand soms enig idee hoe het kan dat winkels in belgie wel de asus gtx980 op stock hebben maar de asus gtx970 maar niet kunnen aanbieden?

wordt er een beetje zot / ambetant van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 624105

Helaas zijn die 970GTX overal niet op stock. Ik ben ook op zoek naar een 970GTX van Asus, MSI of Gigabyte en in Nederland zijn ze nergens te koop blijkbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiyeko
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-04 19:19
de 970 is gewoon heel high in demand vanwege de prijs prestatie en daarom zullen ze wel problemen met sotck hebben. Kon er zelf nog net eentje op zaterdag bij alternate vinden (gigabyte), alleen hopen dat hij niet stuk gaat want uch hun customer support is bar slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-05 17:12
Ik heb er zaterdag wel een paar uitgeleverd zien worden bij MyCom, ze zijn er wel maar inderdaad niet in overvloede. Eerst moet natuurlijk de USA worden gesupplied en dan is er plaats voor zo'n nietig landje als Nederlands:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

met die radeon 290 had je dat toch ook ? Pas na 3 maanden normaal leverbaar

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Levertijden hebben niets met techniek te maken.

Move VB -> Shopping Forum

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Maar levertijden hebben ook niets in het Shopping Forum te zoeken ;)

Iets wat zeer gewild is, kan nog wel eens moeilijk leverbaar zijn. Niets aan te doen. Daar valt echter niet veel over te discussieren, vandaar dat ik hier een slotje aan hang.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.