Kan iemand me helpen, ik word bijna helemaal gek.
Ik heb een Intel 7260 Wifi kaart voor mijn HTPC.
Nu werkt de wifi prima ... maar ik bij configuratiescherm -> apparaten en printers -> mijn bluetooth muis / keyboard / telefoon / Earson 151 zoek ... vind hij niks!
In Win 8 PC instellingen (tiles), zie ik ook heelmaal geen bluetooth functie oid.
Ik heb de laatste drivers van Intel gedownload (automatisch laten zoeken en daarna nogmaals handmatig zelf gedaan).
Ik kan maar geen bluetooth ... functie in windows of apparaat vinden
.
Weet iemand of ik iets heel doms fout doe ... of weet iemand wat dit nou zou kunnen zijn?
Ik gebruik windows 8.1 Pro met de Intel 7260 (zie onderstaande foto).
Moederboard is een Asrock Q1900-ITX
2 externe antennes. (individueel getest, beide goed aangesloten)

Erg bedankt voor jullie meedenken, ik ben nu al 2,5 uur bezig ... windows opnieuw geïnstalleerd ... maar het lukt me maar niet!
(ik heb de "all-in" versie van de 7260, zie foto)
Ik heb een Intel 7260 Wifi kaart voor mijn HTPC.
Nu werkt de wifi prima ... maar ik bij configuratiescherm -> apparaten en printers -> mijn bluetooth muis / keyboard / telefoon / Earson 151 zoek ... vind hij niks!
In Win 8 PC instellingen (tiles), zie ik ook heelmaal geen bluetooth functie oid.
Ik heb de laatste drivers van Intel gedownload (automatisch laten zoeken en daarna nogmaals handmatig zelf gedaan).
Ik kan maar geen bluetooth ... functie in windows of apparaat vinden
Weet iemand of ik iets heel doms fout doe ... of weet iemand wat dit nou zou kunnen zijn?
Ik gebruik windows 8.1 Pro met de Intel 7260 (zie onderstaande foto).
Moederboard is een Asrock Q1900-ITX
2 externe antennes. (individueel getest, beide goed aangesloten)

Erg bedankt voor jullie meedenken, ik ben nu al 2,5 uur bezig ... windows opnieuw geïnstalleerd ... maar het lukt me maar niet!
(ik heb de "all-in" versie van de 7260, zie foto)
[ Voor 15% gewijzigd door Whiskey48 op 25-09-2014 21:21 ]