Beste lezers,
Na dagenlang knutselen, klop ik toch maar even hier aan.
Ik heb geprobeerd om emails vanaf mijn server te versturen naar @upcmail.nl adressen. Emails naar Google en hotmail/live komen wel aan.
Als ik een mail via IPv4 verstuur naar @upcmail.nl krijg ik de volgende melding:
Ik weet niet of het verstandig is om hier domeinnamen en ip adressen te posten, graag reactie.
Want dan kan ik namelijk wel meer info geven
Na dagenlang knutselen, klop ik toch maar even hier aan.
Ik heb geprobeerd om emails vanaf mijn server te versturen naar @upcmail.nl adressen. Emails naar Google en hotmail/live komen wel aan.
Als ik een mail via IPv4 verstuur naar @upcmail.nl krijg ik de volgende melding:
Wanneer ik een mail via IPv6 verstuur krijg ik de volgende melding:host mail.upcmail.nl [213.46.255.2]: 550 5.1.0 Dynamic/Generic hostnames are blocked. Please contact your Email Provider. Your IP was x.x.x.x. Your hostname was x.x.x.in-addr.arpa
UPC geeft aan dat mijn reverse DNS records niet kloppen, maar zo ver ik kan zien zijn die goed. Ze gebruiken de in-addr.arpa, den komen uit bij de nameservers van TransIP.host mail.upcmail.nl [2001:730:3e10:0:213:46:255:2]:
550 5.1.0 Policy violation: SMTP Authentication required from your IP [mijn ipv6]. Please provide Username and Password when sending Emails.
Ik weet niet of het verstandig is om hier domeinnamen en ip adressen te posten, graag reactie.
Want dan kan ik namelijk wel meer info geven