Ik zoek een tv.
Wat is je budget?
Ongeveer 300-400 euro, max 450 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Digitale tv te kijken van Telenet.
- Te gamen (xbox 360; misschien nog een nieuwere console in de toekomst). HD is dus een must.
- Gedownloade films af te spelen met ondertiteling (o.a. .srt), BluRay kwaliteit. Dit deed ik eerst door mijn eigen laptop op de tv aan te sluiten via VGA/HDMI, maar als de TV dit zelf ook kan is dat natuurlijk erg mooi meegenomen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Deze heb ik nu, maar het is tijd voor een upgrade.
pricewatch: Samsung Syncmaster T240HD Zwart
Ik ben met deze overigens altijd ZEER tevreden geweest; alleen het geluid was matig.
Mijn eisen/wensen zijn vooralsnog als volgt:
- HD-resolutie
- 30 inch is het minimum qua schermdiagonaal.
- HMDI/VGA aanwezig.
- Moet minimaal 5 jaar meekunnen, liefst meer.
- Voet aanwezig (er gaat voorlopig niet geboord worden).
- Model van afgelopen jaar.
- Geluid uit TV zelf moet 'voldoende' zijn, maar ik zou er het liefst een 2.1 setje op aansluiten (heb ik nu) of wat beters (toekomst).
Dan kom ik hier op uit:
https://tweakers.net/cate...3gKGeMInf9fbPZ7Z1ysw1LOUL
85 resultaten. Met Samsung, mijn vorige tv, heb ik zeer goede ervaringen, maar verder weet ik er ook niet zoveel vanaf. Kunnen jullie me helpen om een keuze te maken?
Welke vragen heb je hier nog over?
- Ik heb een regulier - maar prima - 2.1 geluidssetje, dat ik voorheen altijd op mijn xbox360 aansloot (wanneer ik gamede) of op mijn laptop (bij de films). Zo'n standaard groene uitgang. Is het misschien mogelijk om die te 'integreren' met mijn tv? Toen ik dat mijn vorige tv probeerde, kwam er vooral een hoop ruis uit
Zou gemakkelijk zijn als ik niet telkens hoef te switchen.
- Is zo'n smart-tv nu aan te raden? Bij mijn Samsung 240HD (wat gewoon een kruising was tussen een tv en beeldscherm) had ik dat niet, mis ik iets? Social media boeien me verder niet, en internetten doe ik wel op m'n laptop/telefoon.
- Waar moet ik nog meer op letten? (specs, merk)
Opnieuw: Kunnen jullie me helpen om een keuze te maken? Ik zal de Tweakers community eeuwig dankbaar blijven
Wat is je budget?
Ongeveer 300-400 euro, max 450 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Digitale tv te kijken van Telenet.
- Te gamen (xbox 360; misschien nog een nieuwere console in de toekomst). HD is dus een must.
- Gedownloade films af te spelen met ondertiteling (o.a. .srt), BluRay kwaliteit. Dit deed ik eerst door mijn eigen laptop op de tv aan te sluiten via VGA/HDMI, maar als de TV dit zelf ook kan is dat natuurlijk erg mooi meegenomen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Deze heb ik nu, maar het is tijd voor een upgrade.
pricewatch: Samsung Syncmaster T240HD Zwart
Ik ben met deze overigens altijd ZEER tevreden geweest; alleen het geluid was matig.
Mijn eisen/wensen zijn vooralsnog als volgt:
- HD-resolutie
- 30 inch is het minimum qua schermdiagonaal.
- HMDI/VGA aanwezig.
- Moet minimaal 5 jaar meekunnen, liefst meer.
- Voet aanwezig (er gaat voorlopig niet geboord worden).
- Model van afgelopen jaar.
- Geluid uit TV zelf moet 'voldoende' zijn, maar ik zou er het liefst een 2.1 setje op aansluiten (heb ik nu) of wat beters (toekomst).
Dan kom ik hier op uit:
https://tweakers.net/cate...3gKGeMInf9fbPZ7Z1ysw1LOUL
85 resultaten. Met Samsung, mijn vorige tv, heb ik zeer goede ervaringen, maar verder weet ik er ook niet zoveel vanaf. Kunnen jullie me helpen om een keuze te maken?
Welke vragen heb je hier nog over?
- Ik heb een regulier - maar prima - 2.1 geluidssetje, dat ik voorheen altijd op mijn xbox360 aansloot (wanneer ik gamede) of op mijn laptop (bij de films). Zo'n standaard groene uitgang. Is het misschien mogelijk om die te 'integreren' met mijn tv? Toen ik dat mijn vorige tv probeerde, kwam er vooral een hoop ruis uit
- Is zo'n smart-tv nu aan te raden? Bij mijn Samsung 240HD (wat gewoon een kruising was tussen een tv en beeldscherm) had ik dat niet, mis ik iets? Social media boeien me verder niet, en internetten doe ik wel op m'n laptop/telefoon.
- Waar moet ik nog meer op letten? (specs, merk)
Opnieuw: Kunnen jullie me helpen om een keuze te maken? Ik zal de Tweakers community eeuwig dankbaar blijven
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2014 20:41 ]