Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Gaming muis waarmee je na 5 uur gamen nog geen kramp van krijgt. Een minimuis is niks.. gewoon bedoelt voor achter de desktop
Wat is je budget?
Ongeveer 50 euro, 60 als je er goede argumenten bij hebt
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment bezig met een casemod, die word blauw/zwart. leuk als deze er ook bij past maar is niet een pré
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op een mooie steelseries Qck muismat
Ik had zelf al eens gekeken naar wat Razer muizen Steelseries en Corair maar de muis die me het meeste aanspreekt is toch deze :
pricewatch: Razer Deathadder 2013
Alleen die is groen! beetje jammer.. iemand nog suggesties?
Ik zoek een?
Gaming muis waarmee je na 5 uur gamen nog geen kramp van krijgt. Een minimuis is niks.. gewoon bedoelt voor achter de desktop
Wat is je budget?
Ongeveer 50 euro, 60 als je er goede argumenten bij hebt
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Op dit moment bezig met een casemod, die word blauw/zwart. leuk als deze er ook bij past maar is niet een pré
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op een mooie steelseries Qck muismat
Ik had zelf al eens gekeken naar wat Razer muizen Steelseries en Corair maar de muis die me het meeste aanspreekt is toch deze :
pricewatch: Razer Deathadder 2013
Alleen die is groen! beetje jammer.. iemand nog suggesties?