Beste Tweakers,
Ik ben op zoek naar een PC waar ik nu en in de nabije toekomst de nieuwste games op kan spelen en FHD films op af kan spelen. Ik heb een wenslijst aangemaakt en hoor graag jullie op- of aanmerkingen hierop. Ik heb ZELF een kast, scherm en uiteraard muis/toetsenbord.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op de hoogste kwaliteit. Verder gebruik ik het Adobe pakket veel en kijk ik erg veel FHD films/series.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 600 euro in mijn hoofd, maar als de prestatie significant toeneemt bij het investeren van een paar tientjes meer: geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voor de PC zelf alleen de kast. Verder heb ik zelf een scherm etc.
edit: ook een 500gb harde schijf!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn huidige PC is vrij lawaaiig, wat denken jullie van onderstaande wensenlijst qua geluidsniveau?
Ga je overklokken?
Heb ik nog nooit gedaan en als dit riskant is dan zie ik mijzelf dit ook niet snel doen.
Ik ben op zoek naar een PC waar ik nu en in de nabije toekomst de nieuwste games op kan spelen en FHD films op af kan spelen. Ik heb een wenslijst aangemaakt en hoor graag jullie op- of aanmerkingen hierop. Ik heb ZELF een kast, scherm en uiteraard muis/toetsenbord.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen op de hoogste kwaliteit. Verder gebruik ik het Adobe pakket veel en kijk ik erg veel FHD films/series.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 600 euro in mijn hoofd, maar als de prestatie significant toeneemt bij het investeren van een paar tientjes meer: geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voor de PC zelf alleen de kast. Verder heb ik zelf een scherm etc.
edit: ook een 500gb harde schijf!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn huidige PC is vrij lawaaiig, wat denken jullie van onderstaande wensenlijst qua geluidsniveau?
Ga je overklokken?
Heb ik nog nooit gedaan en als dit riskant is dan zie ik mijzelf dit ook niet snel doen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 158,90 | € 158,90 |
| 1 | Gigabyte GA-970A-UD3P | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Club3D Radeon R9 280 royalKing | € 185,95 | € 185,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 51,25 | € 51,25 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 622,50 | |