Toon posts:

Bose SL mini naam veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede-forumgebruikers,

Ik heb sinds deze week een Bose Sounlink mini en aangezien meer mensen in mijn omgeving deze speaker hebben wil ik graag de naam van de speaker veranderen. Als ik nu middels bluetooth naar beschukbare apparaten zoek, vind ik 3 x een Soundlink mini en dat is natuurlijk niet handig. Ik heb de complete handleiding nagelezen en op diverse fora (waaronder deze van tweakers) doorgespit, helaas zonder resultaat. Mogelijk weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Groet Mark

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
http://www.droidforums.ne...bluetooth-devices.249019/

Zoiets? Dus op je telefoon de displayname veranderen...?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Heb zelf eens in de online handleiding gekeken en het is volgens mij niet mogelijk om de naam die de Bose uitzendt te wijzigen.

De oplossing van ThaNetRunner lijkt me wel handig. Gewoon de naam van het gepairde device in je telefoon wijzigen zodat je toch onderscheid kunt maken.

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie reacties! Heb vandaag per mail (Servicedesk Bose) bevestigd gekregen dat het aanpassen van de naam inderdaad niet mogelijk is. De oplossing van ThaNetRunner lost het inderdaad grotendeels op, alleen weet ik niet of het op elk device mogelijk is om de naam aan te passen. Met de MacBook was het een fluitje van een cent, maar met mijn iPhone/iPad kan ik de optie niet vinden.