Notificatie voor verschijnen artikel in V&A

Pagina: 1
Acties:

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:47

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Is het mogelijk om een soort van notificatiesysteem te ontwikkelen waarbij je een melding krijgt als er een artikel, of misschien meerdere artikelen, volgens een ingesteld filter, toegevoegd worden aan de V&A?

Zou ik erg handig vinden, en zou er ook zeker gebruik van maken :)

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Bij je wenslijsten heb je ook prijsalerts staan. Als je daar je producten toevoegt en een redelijk laag bedrag invoert, dan krijg je een melding zodra een product in V&A wordt aangeboden.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Klopt, maar dat is voor één enkel artikel. En ik zou het fijn vinden als het ook voor filters werkt :) Want stel, je bent op zoek naar een ehhhh switch. Moet minimaal 5 poorten hebben, PoE ondersteunen, en GBit zijn. Dan moet je bij best veel artikelen een prijsalert instellen :P En bij veel artikelen (bijv laptops/tablets) is het ook nog eens zo dat er verschil kan zijn in typenummer, die voor de mogelijke V&A koper worst zouden zijn. Als ik een 15 inch laptop wil, met minimaal een i3, 500GB HD, en Full HD scherm, dan maakt het mij niet uit of het een ABC of een XYZ type is, als ie maar de juiste specs heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Stormloop hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
Niet bepaald. Maar je idee is niet verkeerd. Al ben ik bang dat eerder koopjes jagers er gebruik van maken dan tweaker met een bepaalde voorkeur voor x produkt,

Maw ik gebruik mijn eigen argument om het af te raden om in te voeren.
Gewoon blijven checken zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Misschien heeft het hier meer succes: Mooie Features, maar we moeten wachten tot een mod reageert of verplaatst.

[ Voor 30% gewijzigd door PcDealer op 07-10-2014 10:21 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1