Toon posts:

Welke upgrade nodig voor fifa 15/verstandig voor toekomst?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
[i] Een nieuwe cpu en eventueel een nieuw moederboard, maar aangezien ik nu al meer geld heb uitgegeven aan een andere voeding harde schijf en d 7950 dan ik eigenlijk kan missen zo weinig mogelijk
Wat is je budget?
[i]Vanwege bovenstaande ook het liefst zo min mogelijk, mijn schattingen waren zelf zo tussen de 50 en echt maximaal 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Ik heb geen voorkeur voor een specifiek merk maar zou wel het liefst producten hebben die goed bij elkaar passen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]anufacturer: System manufacturer
System Model: P5QL PRO
BIOS: BIOS Date: 07/01/09 17:37:27 Ver: 08.00.14
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7600 @ 3.06GHz (2 CPUs), ~3.1GHz
Memory: 6144MB RAM (2x 1GB Kingston + 2x 2 GB OZ)
Available OS Memory: 6144MB RAM
GPU: HD7950
DX 11

Ik ben eigenlijk vooral van plan om fifa 15 te gaan spelen maar op dit moment kreeg ik met de demo maar 15-25 fps en in fifa 14 eigenlijk ook maar 35fpsmax.

Daarnaast wil ik gezien de voor mij nieuw aangeschafte GPU ook zeker spellen als GTA V op een leuke manier kunnen spelen.

Hier wil ik alleen welbij aanmerken dat als er een tijdelijke goedkope oplossing is om fifa 15 te kunnen spelen ik hier ook blij mee zal zijn.

Ik hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven zodat de mensen die dat willen een goed advies kunnen geven, anders hoor ik het graag.

Alvast bedankt!

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-02 04:42
Kijk eens of je een c2q q9550 op dat moederbord kan zetten. Die is iniedergeval al een stuk beter dan de huidige dual core.

Ben alleen bang dat een spel als fifa heel slecht schaalt met meerderw cores.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie Maarten. Ik heb al even gekeken naar processors en de Q9550 is inderdaad de snelst mogelijke processor mogelijk voor mijn pc. De Q6600 is overigens de cpu die genoemd wordt bij de min specs van fifa 15.

Zijn er nog andere mensen met tips/advies? alles is welkom!