Na wat reacties mijn post toch maar even flink aangepakt. Graag zou ik wat feedback ontvangen over de nieuwe samenstelling van dit systeem. Ik heb nog wel een vraag die onderaan de pagina te vinden is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen (arma 3 / watch dogs) maar ook gebruiken voor school en ict bezigheden zoals websites maken en misschien nog een beetje virtualisatie (alleen tijdelijk!).
Ik wil graag met goede graphics kunnen gamen maar alles hoeft echt niet op het allerbeste te staan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de € 1000,- exl. randapparatuur en besturingssysteem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb hieronder een lijstje gemaakt van componenten die ik waarschijnlijk wil gaan gebruiken. Eventuele verbeteringen zijn altijd welkom. Ik gebruik geen componenten uit een ander systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in het lijstje staat hieronder + monitor, toetsenbord, muis, speakers
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een systeem wat niet heel veel lawaai maakt (een beetje mag best).
Ga je overklokken?
Nee
Ik kies toch voor een andere procesorkoeler dan de koeler die standaard meegeleverd wordt. Nu zit ik een beetje te twijfelen tussen deze 2 modellen en weet niet precies welke ik nou moet kiezen. Misschien dat iemand mij kan vertellen welke koeler het beste in mijn systeem past. Nu zie ik alleen bij de Gelid Solutions een review staan dat deze koeler vrij breed is en dat je soms last hebt van het geheugen. Zal dat hier ook een probleem opleveren?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen (arma 3 / watch dogs) maar ook gebruiken voor school en ict bezigheden zoals websites maken en misschien nog een beetje virtualisatie (alleen tijdelijk!).
Ik wil graag met goede graphics kunnen gamen maar alles hoeft echt niet op het allerbeste te staan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst onder de € 1000,- exl. randapparatuur en besturingssysteem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb hieronder een lijstje gemaakt van componenten die ik waarschijnlijk wil gaan gebruiken. Eventuele verbeteringen zijn altijd welkom. Ik gebruik geen componenten uit een ander systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in het lijstje staat hieronder + monitor, toetsenbord, muis, speakers
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een systeem wat niet heel veel lawaai maakt (een beetje mag best).
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 169,85 | € 169,85 |
| 1 | Gigabyte GA-H97-Gaming 3 | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Cooler Master N500 KKN2 | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | be quiet! SHADOW ROCK 2 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR16N11/8 | € 66,58 | € 66,58 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,90 | € 14,90 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 530W CM | € 66,01 | € 66,01 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,50 | € 90,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 794,59 | |
Ik kies toch voor een andere procesorkoeler dan de koeler die standaard meegeleverd wordt. Nu zit ik een beetje te twijfelen tussen deze 2 modellen en weet niet precies welke ik nou moet kiezen. Misschien dat iemand mij kan vertellen welke koeler het beste in mijn systeem past. Nu zie ik alleen bij de Gelid Solutions een review staan dat deze koeler vrij breed is en dat je soms last hebt van het geheugen. Zal dat hier ook een probleem opleveren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | be quiet! SHADOW ROCK 2 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 21,95 | € 21,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 57,90 | |
[ Voor 82% gewijzigd door hover23 op 24-09-2014 22:15 ]