• InYaFace
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 14:46
Beste mede Tweakers,

Een paar maanden geleden is mijn LG p880 overleden en als vervanging heb ik nu tijdelijk een Xperia P. Ik had echter gehoord van de One plus One en wou Cyanogenmod alvast uitproberen op mijn Xperia P. Jullie raden het al dat gingen niet helemaal zoals verwacht 8)7 .
Nu hoop ik dat jullie mij misschien verder kunnen helpen met mijn probleem....

Het probleem is dat de telefoon wel boot maar na een paar seconden het Cyanogenmod intro te hebben gezien krijg ik de error 'unfortunately the process com.android.systemui has stopped'. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen?

Extra weetjes:
Ik kan nog in fastboot en recovery mode komen, maar kan geen gebruik maken van ADB.
De telefoon wordt gezien als portable device, maar wordt niet gezien als storage...
Ik heb alleen een backup met de officiele sony software dus ik moet daarvoor eerst het menu in komen...
Ik heb Versie cyanogen versie cm-11-WEEKLY-5-UNOFFICIAL-nyponhttps://goo.im/devs/percy215/CyanogenMod-11-Nypon-Nightly/

Weet iemand de oplossing?

Alvast bedankt,
InYaFace

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Heb je nog wel de rom op de telefoon staan? Misschien kan het helpen om de telefoon opnieuw te legen en de rom herinstalleren? Ik heb het ook nog niet vaak gedaan, maar misschien kom je er iets verder mee. Op XDA staat ook veel informatie

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:51

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Heb je wel een data wipe gedaan?

:)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:40
inderdaad, dat klinkt het meest aannemelijk, kan je verder laten weten welke stappen je hebt gedaan om deze rom te flashen?

(voor ADB hoeft je telefoon volgens mij ook niet als storage gezien te worden)

heb je een custom recovery (zoals CWM of TWRP?)

Strava