Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BlackBerry Passport verkoopprijs Nederland

Pagina: 1
Acties:

• Rubén89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:33
Geachte redactie,

In het artikel betreffende de introductie van de BlackBerry PassPort, vermeldt u: De smartphone kost in Frankrijk en Duitsland 649 euro".

De Nederlandse webshop Belsimpel heeft in uw eigen Pricewatch de BlackBerry Passport te koop staan voor 595 euro.

Webshop Coolblue.nl heeft het toestel voor€599- euro in de etalage staan met de verwachting dat het toestel op 08 oktober geleverd zou kunnen worden.

De Nederlandse Webshop MaxICT heeft het toestel voor €575- op haar website te koop staan

Overigens wil ik hieraan toch nog toevoegen dat het mij onjuist overkomt om te stellen dat de Passport in Duitsland en Frankfrijk €650- kost.

Het is weliswaar zo dat de Passport voor €650- op www.shopblackberry.com te koop is maar die prijzen zijn in ieder geval tot nog toe allerminst representatief gebleken voor de prijzen bij andere aanbieders.

Zo kost de BlackBerry Z30 op shopblackberry.com maar liefst €500-, terwijl die in normale webwinkels zo'n €360 moet opbrengen.

Hetzelfde geldt voor de overige, in de webwinkel van BlackBerry aangeboden toestel, die zijn allemaal een stuk duurder dan bij andere winkels.

Ik denk dan ook niet dat die €650- de prijs representeert die er in Duitsland en Frankrijk bij 'normale' (web)winkels voor gevraagd zal worden.

Zeker gezien het feit dat de Duitse MediaMarkt het toestel in de pre-order had voor €599-

[ Voor 14% gewijzigd door Rubén89 op 24-09-2014 21:55 ]

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
n het artikel betreffende de introductie van de BlackBerry PassPort, vermeldt u: De smartphone kost in Frankrijk en Duitsland 649 euro".

De Nederlandse webshop Belsimpel heeft in uw eigen Pricewatch de BlackBerry Passport te koop staan voor 595 euro.

Webshop Coolblue.nl heeft het toestel voor€599- euro in de etalage staan met de verwachting dat het toestel op 08 oktober geleverd zou kunnen worden.

De Nederlandse Webshop MaxICT heeft het toestel voor €575- op haar website te koop staan
Op moment van publicatie stonden die prijzen er nog niet. Coolblue had toen zelfs -2649 euro staan. Dat is pas een goede deal :P!

Ik ga in elk geval een nieuw artikel publiceren met info over release in Nederland, dank voor de tip!
Het is weliswaar zo dat de Passport voor €650- op www.shopblackberry.com te koop is maar die prijzen zijn in ieder geval tot nog toe allerminst representatief gebleken voor de prijzen bij andere aanbieders.

Zo kost de BlackBerry Z30 op shopblackberry.com maar liefst €500-, terwijl die in normale webwinkels zo'n €360 moet opbrengen.

Hetzelfde geldt voor de overige, in de webwinkel van BlackBerry aangeboden toestel, die zijn allemaal een stuk duurder dan bij andere winkels.

Ik denk dan ook niet dat die €650- de prijs representeert die er in Duitsland en Frankrijk bij 'normale' (web)winkels voor gevraagd zal worden.

Zeker gezien het feit dat de Duitse MediaMarkt het toestel in de pre-order had voor €599-
Got it. Dan lijkt het me voor de hand te liggen dat BB zelf 649 vraagt, maar webwinkels in staat stelt daar iets af te halen. Ga ik rekening mee houden. Vooralsnog laat ik het artikel van gisteren zo staan, omdat de info daarin correct is.

In elk geval dank!

• Rubén89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 19:33
Bedankt voor de reactie Arnoud en fijn dat je er iets mee gaat doen!

Dell™ Precision 7550 | Intel® Core™ i7-10875H | Nvidia® Quadro® RTX3000 | 64GB Kingston® HyperX® Impact DDR4-2933MHz | Intel® Wi-Fi 6 AX201 | 1TB Samsung™ SSD 970 Pro